Die vriend van mijn moeder is thuis. Hij is nog amar 23 tellen binnen, en ziet meteen een mes op het aanrecht.
'Heb jij dat mes gebruikt'
'Nee dat lag er al toen ik uit school kwam'
'Oh dan hebben de kaboutertjes het wel weer gedaan!
Godverdomme-allemachtig! Krijg de klere! Sinds wanneer is híj zo'n kutkabouter! Dit flikt ie elke keer! Niet eens door vragen aan de rest of eventjes lekker na denken 'Goh, heb ik dit of dat gedaan?' Nee hoor, ik doe alles! Tuurlijk!
Ik heb zo'n ontieglijke zin om eens even lekker over die kabouters te beginnen, en hem eens goed te vertellen wat voor een kutkabouter hij zelf wel niet is!
Dit is ook zo typisch iets:
Die gast loopt met alles te gooien als het niet lukt, van MIJN ds, tot aan MIJN etui of zijn xBox.
Één keer! Één keer, word ik boos op de computer omdat die helenmaal vast loopt, nadat ik 2 hoofdstukken had geschreven maar neit opgeslagen, die was ik dus kwijt. Dus uit frustratie gooi ik even met de koptelefoon. Komt ie weer he?
'Zal ik even met jou spullen gaan gooien?' Je had me moeten zien ontploffen! Ik heb mn bek open getrokken en niet meer dicht gedaan, gezegt waarom ik vond dat dit gewoon écht te ver gaat. Niet even zijn excuus aanbieden? Nee! Dan begint ie over dat híj volwassen is, en MIJN keuzes maakt?!
Hij is godverdomme mijn vader niet!
Híj? Volwassen? Laat me niet lachen! Misschien op zijn kaartje, maar mentaal zou ík hém moeten commanderen!
Ik heb even mijn lotgenootjes nodig, dus:
Wie herkent dit en/of weet hoe ik het beste tot 91653289156349816432946 kan tellen?
-
26 jan 2011 - 16:4126 jan 2011 - 16:4226 jan 2011 - 16:43
Oke, flauwgrapje. uhm, misschien kan je het er met je moeder over hebben en dat zij dan met hem praat?
Never wait for perfection, just make it.
26 jan 2011 - 16:4426 jan 2011 - 16:44Wat een klootzak, moest mijn eigen vader maar eens bij mij proberen..
Negeer hem?
IdunnoMe so good.
26 jan 2011 - 16:45Ga op een rustig moment, als jullie allebei kalm zijn met elkaar praten. Niet je stem verheffen, dan heb je meer kans dat het fout gaat.
Zelfverzekerd praten en niet terugdraaien.I hope heaven needs you more than I do now.
26 jan 2011 - 16:47Het is toch niet zo'n heel erg groot probleem.
vroeger zeiden mijn ouders dat ook altijd tegen mij.Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.
26 jan 2011 - 16:47Carcass schreef:
Ga op een rustig moment, als jullie allebei kalm zijn met elkaar praten. Niet je stem verheffen, dan heb je meer kans dat het fout gaat.
Zelfverzekerd praten en niet terugdraaien.
Na 3 jaar proberen, hoe rustig het ook was, beweerde hij iedere keer dat ík me dan maar moest gedragen. Met die vent valt niet te praten!26 jan 2011 - 16:47Die gast is een freak, probeer met hem te praten en anders tja.. Met je moeder het erover hebben dat het niet meer zo kan.
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
26 jan 2011 - 16:47Ik zou eerst proberen erover te praten met hem. Lukt dat niet > ga naar je moeder. Als dat niet lukt kan je nog misschien met een tante of oma ofzo praten? Als ík zo'n stiefvader zou hebben, en alles wat ik net zei lukt niet, dan zou ik hem slaan en gaan schreeuwen :')
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
26 jan 2011 - 16:51Opsommen:
Hem zelf: Die verwijt dat het mijn schuld is!
Mama: Die kijkt door een roze bril en praat er met hem over, waarnaar hij alles ontkent of zegt dat hij aardiger zal doen
Oma: Daar issie ook al zo schijnheilig bij!
Slaan: Die staat boven aan mijn verlanglijstje26 jan 2011 - 17:02SHARONxLOVER schreef:
Opsommen:
Hem zelf: Die verwijt dat het mijn schuld is!
Mama: Die kijkt door een roze bril en praat er met hem over, waarnaar hij alles ontkent of zegt dat hij aardiger zal doen
Oma: Daar issie ook al zo schijnheilig bij!
Slaan: Die staat boven aan mijn verlanglijstje
Oke, als dat niet helpt kan je misschien met je mentor of zo iets dergelijks praten?Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
26 jan 2011 - 17:04Rickjuh schreef:
Die gast is een freak, probeer met hem te praten en anders tja.. Met je moeder het erover hebben dat het niet meer zo kan.I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
26 jan 2011 - 17:0526 jan 2011 - 17:07Flamingo schreef:
(...)
Oke, als dat niet helpt kan je misschien met je mentor of zo iets dergelijks praten?
Ik heb in deze positie weinig rechten. Ik ben niet geslagen, bedreigt of mishandelt, al heb ik zo'n zin om het zo uit te lokken dat ik een klap krijg. Misschien dat er dan wél word omgekeken naar zijn manier van praten en doen!26 jan 2011 - 17:12oh das echt klote voor je..
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.