• Mijn vriendin H. is en tienermoeder. (Nou over 1 maand) Ze is 15, en als ik haar spreek dan is ze alleen maar verdrietig, ik vroeg me af of iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt. Dan kan ik dat aan haar laten zien als ze er klaar voor is. Ze leest namelijk graag verhalen erover want dan ziet ze dat andere dit ook meemaken; kennen jullie ook iemand die het mee heeft gemaakt? Hoe hebben jullie haar blij gemaakt want ik en mn twee bff's Fred & Olivia hebben geen idee hoe we met haar om kunnen gaan..

    Jigsaw schreef:
    Als ik alles zo lees, zou ik voor adoptie kiezen. Ik denk niet dat zij het kind kan onderhouden. Het is belachelijk duur en als haar ouders in de schulden zitten, hoe wou ze dat gaan doen? Gaan werken? En het kind alleen thuis laten? Kappen met school en zelf in de schulden raken?
    Adoptie. Echt adoptie.


    Dat is dus wat ik dacht.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ken wel iemand maar die heeft helaas abortus gepleegd. Je moet tegen haar zeggen dat ze hulp kan krijgen met opvoeden van haar kind.. Moeder, vader, opa, oma,vriendin. Ze moet er ook met iemand erover praten..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Bedankt voor jullie tips ;) Ik ga ze zeker opvolgen voor haar :P
    Maar niet iedereen vind het erg.
    Mijn broers vriendin van 18 is ook zwanger(van mn broer) en die vind het wel leuk.

    oh en... mn vriendin is vandaag 20-02 bevallen van en dochtertje ;D

    Gefeliciteerd (;
    Weet ze al wat ze ermee gaat doen?


    Me so good.

    Gefeliciteerd. :-)
    En wat doet ze met haar dochtertje?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb op dit moment een 'vriendin' van 16, en die is expres zwanger geraakt omdat ze zo graag een kind wou.
    Vervolgens is ze er over tegen iedereen gaan liegen, inclusief tegen mij, en zegt ze dat het perongeluk was zodat iedereen medelijden met haar krijgt, wat ze dus echt niet verdient. En het ergste is nog dat ze er trots op is.
    Sorry, ik heb er geen goed woord voor over en wil niks meer met dr te maken hebben.

    Maar, als het echt perongeluk is gegaan is het echt heel sneu. Ik zou me god niet weten wat ik dan zou moeten doen behalve haar steunen?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Bij haar is het echt perongeluk.. en ze gaat haar houden want haar ouders hebben alle twee weer en baan.. haar dochter heet volgens mij Elena..