• Mijn vriendin H. is en tienermoeder. (Nou over 1 maand) Ze is 15, en als ik haar spreek dan is ze alleen maar verdrietig, ik vroeg me af of iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt. Dan kan ik dat aan haar laten zien als ze er klaar voor is. Ze leest namelijk graag verhalen erover want dan ziet ze dat andere dit ook meemaken; kennen jullie ook iemand die het mee heeft gemaakt? Hoe hebben jullie haar blij gemaakt want ik en mn twee bff's Fred & Olivia hebben geen idee hoe we met haar om kunnen gaan..

    Ga babykleertje kopen (:
    misschien moet ze teen mom, 16&pregnant kijken?


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ga babykleertje kopen (:
    misschien moet ze teen mom, 16&pregnant kijken?


    Ja of teenmom


    "Ignite, my love. Ignite."

    Baby kleertjes kopen:Y)

    btw hoe oud is ze?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    Baby kleertjes kopen:Y)

    btw hoe oud is ze?


    15

    Er is hier een meisje dat al 3 kinderen heeft geloof ik en ze is 17:ShaanXpXl.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 14:56 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een ex collega/vriendin van mij is ook zwanger, maar die zal 18 zijn als ze bevalt.


    Life is hard and then we die

    Een meisje bij ons op school is nu met zwangerschapsverlof (als ze dat zo noemen als je nog leerling bent)


    "Ignite, my love. Ignite."

    AlwaysSummer schreef:
    (...)

    15

    dat is jong


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou juist geen teenmom kijken. Dat zijn van die amerikaanse trutjes die juist niet het goede voorbeeld geven haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Er is ook zo'n Nederlandse versie van Teen Mom. Tienermoeder of zoiets.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leprechaun schreef:
    Er is ook zo'n Nederlandse versie van Teen Mom. Tienermoeder of zoiets.

    En Tienermoeders (belgie) (flower).
    Op sbs6.nl volgens mij

    Mijn vriendin is ook tienermoeder (16) En ik ben er gewoon voor dr.

    Leprechaun schreef:
    Er is ook zo'n Nederlandse versie van Teen Mom. Tienermoeder of zoiets.


    Tienermoeders ;P
    Dinsdag
    SBS6
    23:20


    en mijn zus is 19 en heeft en kind van bijna 3 en is zwanger van dr 2e?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phone schreef:
    Ik zou juist geen teenmom kijken. Dat zijn van die amerikaanse trutjes die juist niet het goede voorbeeld geven haha.


    Food.

    Ik ken iemand die veertien was toen ze haar kindje kreeg. De bevalling was ongeveer een week voor haar vijftiende verjaardag. Ze is niet echt een vriendin van mij, maar ze is een vriendin van mijn nicht. Zij en haar vriend zijn wel heel blij met het kindje en nu woont ze bij haar vriend en zijn ouders (haar eigen ouders zijn allebei gestorven).


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.