• Mijn vriendin H. is en tienermoeder. (Nou over 1 maand) Ze is 15, en als ik haar spreek dan is ze alleen maar verdrietig, ik vroeg me af of iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt. Dan kan ik dat aan haar laten zien als ze er klaar voor is. Ze leest namelijk graag verhalen erover want dan ziet ze dat andere dit ook meemaken; kennen jullie ook iemand die het mee heeft gemaakt? Hoe hebben jullie haar blij gemaakt want ik en mn twee bff's Fred & Olivia hebben geen idee hoe we met haar om kunnen gaan..

    Als ze er niet blij mee is, waarom houdt ze het kind dan? ;x Geef het dan op voor adoptie. Als je er zelf al verdrietig van wordt, dan kun je lijkt me niet goed voor een kind zorgen ;x

    In ieder geval, er zitten hier mensen die ook al kinderen hebben (ShaanxPxL) en ze kan Teenmom en Tienermoeders kijken. Teenmom kun je gewoon op mtv.com terug kijken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    woh dat is jong.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Als je die programma's kijkt, zie je wel de problemen en dat heeft ze denk ik niet nodig op dit moment.
    Er zijn hier al een aantal meiden met kinderen, misschien kan ze daarmee praten? En ik zou er voor haar gewoon zijn en nog even lekker genieten van het 15 zijn. Ga eens lekker films kijken en giechelen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Courtesan schreef:
    Als ze er niet blij mee is, waarom houdt ze het kind dan? ;x Geef het dan op voor adoptie. Als je er zelf al verdrietig van wordt, dan kun je lijkt me niet goed voor een kind zorgen ;x

    In ieder geval, er zitten hier mensen die ook al kinderen hebben (ShaanxPxL) en ze kan Teenmom en Tienermoeders kijken. Teenmom kun je gewoon op mtv.com terug kijken.


    Haar vriend is bij haar weggegaan en haar ouders zitten in de schulden, en toch wilde ze niks liever dan de baby houden..

    Doe leuke dingen met haar en haar baby _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    AlwaysSummer schreef:
    (...)

    Haar vriend is bij haar weggegaan en haar ouders zitten in de schulden, en toch wilde ze niks liever dan de baby houden..


    lekkere vriend dan. Is die vriend weggegaan omdat ze zwanger was??


    Keep calm, fake a smile and move on

    Mijn moeder was ook net 20 ofzo toen ze van mij beviel -ik weet geen tienermoeder meer- maar die ging gewoon babykleertjes enzo kopen, de bijbel lezen jup we zijn christelijk hiero

    en mijn oppass was op dr 16e zwanger van haar vriend die toen ook zoiets was ofzo, nu is hij docent bij ons op school ;p
    maar die ging altijd bij ons 'oefenen' voor later zeg maar,
    dat was ook wel gezellig!


    maar ik zou ook niet weten wat je moet doen om haar opte vrolijken in ieder geval er voor haar zijn, nu, tijdens de bevaling en daarna enzo...


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik zou er gewoon 24/7 voor haar zijn, daar zal ze het meeste aan hebben. En gewoon leuke en afleidende dingen met haar doen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn zus haar vriendin, kreeg ik kind op der 15, en in begin was ze er ook heel down van, maar nu is ze ondertussen 20 en heeft ze al 2 kinderen! 1 van 5 en 1 van 5 maanden. Dus ze moet er niet mee in zitten, alleen gaat ze het wel moeilijk hebben met school nu enzow.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    16 and pregnant kijken ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xSnoepjex schreef:
    Ga babykleertje kopen (:
    misschien moet ze teen mom, 16&pregnant kijken?


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vind die programma's zoals 16 and Pregnant enzo niet echt bemoedigend, als ik heel eerlijk ben :'D
    Natuurlijk laat het haar dan wel weer zien hoe moeilijk het is om een kind op te voeden, als ze het zelf houdt.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    15? Wat triest..


    ars moriendi

    AlwaysSummer schreef:
    (...)

    Haar vriend is bij haar weggegaan en haar ouders zitten in de schulden, en toch wilde ze niks liever dan de baby houden..

    En ze heeft niet in de gaten in wat voor milieu haar kind dan moet opgroeien? Behoorlijk egoistisch.


    ars moriendi

    Als ik alles zo lees, zou ik voor adoptie kiezen. Ik denk niet dat zij het kind kan onderhouden. Het is belachelijk duur en als haar ouders in de schulden zitten, hoe wou ze dat gaan doen? Gaan werken? En het kind alleen thuis laten? Kappen met school en zelf in de schulden raken?
    Adoptie. Echt adoptie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen