• mijn broer x'D
    En dan zit hij ook nog eens fijn beneden of op zijn kamer en ik zit dan ook op mijn kamer op zolder. En dan belt hij mij omdat hij te lui is om te roepen.

    Gebeurt dat bij jullie ook wel eens?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hahah xd
    nee eigenlijk niet xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Mijn vader en ik zitten op msn. Terwijl we dan in dezelfde kamer zitten of zo. Hij met ze laptop en ik op de pc. En we praten dan focking veel op msn, en zitten te kloten dan 8D


    Proud.

    Ik was eens in de badkamer en zag een spin. Dus ik was zo bang dat ik niet door de deur durfde en belde naar beneden naar mama. x']


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik sms mijn mama altijd als ik op toilet zit voor toiletpapier ofzo. Of als ik boven in de badkamer ben en als we gaan eten. Dan smst mama dat we gaan eten. Of naar mijn zus als ze boven op haar kamer zit en ik onder. Dus ja.

    Haha ja. Mijn vader altijd: 'We gaan thee drinken, kom je beneden?'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nee want mn broertje en stiefbroer heb ik nooit nodig en als ik dat flik bij mn ouders heb ik huisarrest.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Nee, eigenlijk niet. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik sms mijn broer alleen als het echt moet. Als ik op mijn kamer zit en we gaan eten dan belt mijn moeder me wel altijd :'D


    -

    Nee, als ik mijn zussen moet bellen ben ik handenvol geld kwijt omdat ze in Turkije en Amerika wonen.


    No growth of the heart is ever a waste

    nooit, m'n broertje heeft nog geen mobieltje! XD


    Even a white rose has a black shadow.

    Ja, als ik boven zit en ik moet beneden iets doen xd
    Maar dat is alleen in de zomer want in de winter zit ik beneden xd


    your eyes are like stars in the night.

    Haha soms ja, maar niet veel :')


    Happiness hit her like a train on a track

    met me vriendin XD


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    Ik sms met mijn broer soms wel eens als het gratis is. Maar we chatten vaak als ik boven zit & hij beneden.

    Ik zit wel vaak met mijn vader op msn als hij eigenlijk aan het werk moet zijn =P


    I clicked my heels and wished for you.