• Ik ben absoluut jongensverslaaaaaaaafd(:
    Maar soms snap ik gewoon niet wat in hun brein(of ze die hebben weetik niet) omgaat.
    Ook val ik altijd op de players, en tiet geobserdeerde
    "show ur tits" was het enige wat ik in de discotheek hoorde, en dat vind ik echt dom. Ik bedoel, denken ze serieus dat een 13 jarige dat voor hun zou gaan doen? -sukkels-


    Wat zou jij doen als iemand dat aan jou zou vragen?
    Wie is er ook jongensversflaaaaaaaaaaaaafd?


    Me so good.

    shithead schreef:
    (...)

    Bij ons is het ook allemaal 16 + en bij eentje waar ik altijd naartoe ga is het voor meisjes 16+ en voor jongens 18+, maarja sommige 15 jarige komen ook wel binnen, als je goed bevriend bent met de uitsmijter kan alles tegenwoordig.XD
    maar even ontopic : Ja ik krijg ook altijd wat van die jongens, meestal reageer ik niet maar als ze dan door gaan zeg ik effe dat ze normaal moeten doen en een eind kunnen opflikkeren. Of ik jongensverslaafd ben, hmmm verslaafd zou ik het niet noemen maar af en toe ( elke zaterdag dus hahaXD) kan een beetje flirten niet kwaad toch ..


    NIet de oscars niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben verslaafd aan een jongen en een jongen alleen, mijn boyfriend.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    VIPpas schreef:
    (...)

    NIet de oscars niet

    ja ok;) oscars niet haha maar ik ga altijd naar ongewoon ken je dat ??
    Ga je vaak naar oscars ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Qlimax schreef:
    (...)
    Als je 16+ bent krijg je laat maar zeggen een glow in the dark stempel op je hand, zodat je drank mag halen. Dan gaat die kindjes steeds tegen mensen met een stempel zeiken dat ze drank voor ze moeten halen. Yeah daag, je wacht maar tot je 16 bent x'D

    Dt is ech kinderachtig van ze, ga ik dus niet doen(;


    Me so good.

    VIPpas schreef:
    (...)

    NIet de oscars niet

    Een hele goede vriend van mij heet Oscar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Een hele goede vriend van mij heet Oscar.


    Denise Oscars is een discotheek bij mij in het dorp


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, nieeeets. Gewoon hem dwaas aankijken en weglopen ;p
    En als hij blijft aandringen een klap in zijn gezicht geven en weglopen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoezo ben jij op je 13e jongens verslaafd, dat klopt gewoon niet.
    OT: Nee ik ben niet verslaafd aan ze, ik vind het gewoon leuk om met ze te klooien (nerd)


    -

    Je moet er even bijdenken dat niet alle jongens zo zijn he xD , als je in de disco gaat moet je je niet al te veel verwonderen over die jongens, je zoekt tenslotte zelf die omgeving op ;) En het is behoorlijk logisch wanneer je kijkt naar dat alle 'stoere' jongens daar vaak wel samenkomen ;)

    don't moan ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Genius schreef:
    Hoezo ben jij op je 13e jongens verslaafd, dat klopt gewoon niet.
    OT: Nee ik ben niet verslaafd aan ze, ik vind het gewoon leuk om met ze te klooien (nerd)

    Het hoeft voor mij ook niet te kloppen, maar ik ben het in ieder geval.


    Me so good.

    Sorenos schreef:
    Je moet er even bijdenken dat niet alle jongens zo zijn he xD , als je in de disco gaat moet je je niet al te veel verwonderen over die jongens, je zoekt tenslotte zelf die omgeving op ;) En het is behoorlijk logisch wanneer je kijkt naar dat alle 'stoere' jongens daar vaak wel samenkomen ;)

    don't moan ;)

    Ik trek me er niets van aan maar het is irritant dat ze niet gewoon normaal kunnen doen..


    Me so good.

    tsja, omgeving beïnvloedt ook hoe ze zijn ;) maar ben het helemaal met je mee eens hoor!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik zou ze uitlachen.
    Tsja jongensverslaafd... ik zou wel een vriendje willen ja. Valt dat er ook onder? :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik zou ze uitlachen.
    Tsja jongensverslaafd... ik zou wel een vriendje willen ja. Valt dat er ook onder? :']

    een beetje (';


    Me so good.

    Ik ben niet jongensverslaafd en heb een vriend waarmee ik altijd uitga. Die problemen heb ik dus niet.


    Your make-up is terrible