• Ik ben absoluut jongensverslaaaaaaaafd(:
    Maar soms snap ik gewoon niet wat in hun brein(of ze die hebben weetik niet) omgaat.
    Ook val ik altijd op de players, en tiet geobserdeerde
    "show ur tits" was het enige wat ik in de discotheek hoorde, en dat vind ik echt dom. Ik bedoel, denken ze serieus dat een 13 jarige dat voor hun zou gaan doen? -sukkels-


    Wat zou jij doen als iemand dat aan jou zou vragen?
    Wie is er ook jongensversflaaaaaaaaaaaaafd?


    Me so good.

    Er is maar één jongen die mij interesseerd en dat is mijn vriendje.
    De rest is leuk om naar te kijken, maar daar blijft het wel bij.
    Of een paar mannelijke vrienden is ook geen probleem, maar daar blijft 't wel bij.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb niet zo'n vulgaire vrienden die zo'n dingen vragen, en anders zou het toch maar voor de grap zijn. Anyway, ik ben verslaafd aan één jongen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben verslaafd aan een jongen.. <3

    Maar goed, als iemand dat zou vragen, zou ik weglopen, ik vind dat soort jongens stom.


    You are beautiful, you are love.

    schaam je dan ook niet voor om in hun kruis te trappen wanneer ze vragen, dan ben je namelijk te pittig voor hun ;) :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik hou van jongens :Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Sorenos schreef:
    schaam je dan ook niet voor om in hun kruis te trappen wanneer ze vragen, dan ben je namelijk te pittig voor hun ;) :Y)

    Uit zelfverdediging heb ik al mega vaak in iemands kruis geschopt.
    Maar die gasten zijn láng..
    Ik ben 1.58 m, en zij allemaal 1.90 m ofzo. Ze zijn allemaal breed gebouwd en ENG.
    Ik ben niet snel bang, nou wel voor Raoultje en al dat tuig, maar voor hén ben ik dus echt doodsbang.

    Maar de volgende keer ga ik met mijn neven, en die jagen ze wel voor me weg, die zijn namelijk ook zo lang en breed en met meer (:


    Me so good.

    Platypus schreef:
    Ik hou van jongens :Y)

    ik ook ook ook ook (:
    Maar sommige vind ik neit zo leuk :x


    Me so good.

    Ja, maar zulke jongens negeer ik altijd.
    && Echt wel dat ik jongensverslaafd ben! :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dt is ech kinderachtig van ze, ga ik dus niet doen(;

    Ja weet ik, maar daar kan ik dus niet tegen met uitgaan. Ik wil zuipen en losgaan en niet gestoord worden door kleutertjes. Mja, voor 14 jarige is t natuurlijk leuk, maar ja ik ga in ieder geval niet meer wanneer hun gaan (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik ben maar aan 1 jongen verslaafd:$


    Don't serch to love, love will find you.

    ik zou zeggen, heb je geen betere openingszin,
    en ik ben ook licht jongensverslaafd:$


    Every touch feels like an eternity

    Ik hou van jongens, ze zijn ze leuk. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Uit zelfverdediging heb ik al mega vaak in iemands kruis geschopt.
    Maar die gasten zijn láng..
    Ik ben 1.58 m, en zij allemaal 1.90 m ofzo. Ze zijn allemaal breed gebouwd en ENG.
    Ik ben niet snel bang, nou wel voor Raoultje en al dat tuig, maar voor hén ben ik dus echt doodsbang.

    Maar de volgende keer ga ik met mijn neven, en die jagen ze wel voor me weg, die zijn namelijk ook zo lang en breed en met meer (:


    ik doe ook zelfverdediging :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Toen ik nog mijn folderwijk had, -duistere periode, probeer ik te onderdrukken- hing er een jongetje van 11/12 uit zijn raam en riep; laat je tiete zien. Ik stak mijn middelvinger op.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 8:12 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Nooit gevraagd(de mensen die mij kennen weten ook dat je dat niet moed doen) en ik heb ook geen "jongensobsessie". Ben zelfs nog nooit verliefd geweest.

    Hoe kan je als 13 jarige nou weer een jongensobsessie hebben?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall