• Ik ben absoluut jongensverslaaaaaaaafd(:
    Maar soms snap ik gewoon niet wat in hun brein(of ze die hebben weetik niet) omgaat.
    Ook val ik altijd op de players, en tiet geobserdeerde
    "show ur tits" was het enige wat ik in de discotheek hoorde, en dat vind ik echt dom. Ik bedoel, denken ze serieus dat een 13 jarige dat voor hun zou gaan doen? -sukkels-


    Wat zou jij doen als iemand dat aan jou zou vragen?
    Wie is er ook jongensversflaaaaaaaaaaaaafd?


    Me so good.

    geloof me het is me vaakgenoeg gevraagd.. maar ik haat het en zeg dan gewoon : flikker op vent, ik moet je niet.
    maar ik ben niet echt jongensverslaafd, tenzij ik geen vriendje heb. :')


    Life is a beautiful struggle

    Wat doet een 13 jarige in een discotheek?
    ot; Ik ben verslaafd aan mijn vriend.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ILOVERUBEN schreef:
    geloof me het is me vaakgenoeg gevraagd.. maar ik haat het en zeg dan gewoon : flikker op vent, ik moet je niet.
    maar ik ben niet echt jongensverslaafd, tenzij ik geen vriendje heb. :')

    Het is echt irritant als dezelfde personen dat elke keer weer vragn, ze zijn ook nog eens mega eng en 5 jaar ouder en LANG. dus ik ben gewoon weggelopen, als ze niet zo enG waren had ik ze verrot gescholden:Y)


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    Wat doet een 13 jarige in een discotheek?
    ot; Ik ben verslaafd aan mijn vriend.

    is dat zo raar ? toen ik 12 was ging ik al naar een discotheek ?


    Life is a beautiful struggle

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    is dat zo raar ? toen ik 12 was ging ik al naar een discotheek ?

    Uh discotheken zijn meestal 16/18+?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Uh discotheken zijn meestal 16/18+?

    wij hebben in de dicotheek om de 2 maand feesten vanaf 12 jaar tot alle leeftijden. :')


    Life is a beautiful struggle

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    wij hebben in de dicotheek om de 2 maand feesten vanaf 12 jaar tot alle leeftijden. :')

    Nou dat versta ik niet onder discotheek maar gewoon een buurtfeestje voor de jonkies of zo. Maar goed, wat jullie willen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Nou dat versta ik niet onder discotheek maar gewoon een buurtfeestje voor de jonkies of zo. Maar goed, wat jullie willen.

    er zijn nooit kinderen van 12, meestal van 15 tot 19, en als er wel kinderen van 12 zijn dan zijn ze voor 11 uur al weg..


    Life is a beautiful struggle

    Qlimax schreef:
    Wat doet een 13 jarige in een discotheek?
    ot; Ik ben verslaafd aan mijn vriend.

    Pasje van mijn zus;x
    Was voor 15+ die sukkels geloofden me(;


    Me so good.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    er zijn nooit kinderen van 12, meestal van 15 tot 19, en als er wel kinderen van 12 zijn dan zijn ze voor 11 uur al weg..

    Ik hou daar nooit van. De discotheek bij ons is op vrijdag vanaf 14 jaar en zaterdag vanaf 16. Ben 1x op vrijdag geweest, men wat zijn 14 jarige irritant met uitgaan :')

    Oke nu blijf ik ontopic.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    er zijn nooit kinderen van 12, meestal van 15 tot 19, en als er wel kinderen van 12 zijn dan zijn ze voor 11 uur al weg..

    Dat hebben ze ook en daar ga ik ook soms heen, maar daar is nog meer tuig;x en daar fouilleren ze niet goed genoeg en komen er allemaal mensen met messen en weet ik veel wat binnen en dan gaan ze vechten enzo..
    In die voor 15+ wordt iedereen gefouilleerd, ook meisjes. in die andere niet en doen ze alleen jongens, terwijl er heel veel meisjes dat dus meenemen..


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik hou daar nooit van. De discotheek bij ons is op vrijdag vanaf 14 jaar en zaterdag vanaf 16. Ben 1x op vrijdag geweest, men wat zijn 14 jarige irritant met uitgaan :')

    Oke nu blijf ik ontopic.

    Haha vertel, wat doen die 14 jarigen dan?


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik hou daar nooit van. De discotheek bij ons is op vrijdag vanaf 14 jaar en zaterdag vanaf 16. Ben 1x op vrijdag geweest, men wat zijn 14 jarige irritant met uitgaan :')

    Oke nu blijf ik ontopic.


    Bij ons is het ook allemaal 16 + en bij eentje waar ik altijd naartoe ga is het voor meisjes 16+ en voor jongens 18+, maarja sommige 15 jarige komen ook wel binnen, als je goed bevriend bent met de uitsmijter kan alles tegenwoordig.XD
    maar even ontopic : Ja ik krijg ook altijd wat van die jongens, meestal reageer ik niet maar als ze dan door gaan zeg ik effe dat ze normaal moeten doen en een eind kunnen opflikkeren. Of ik jongensverslaafd ben, hmmm verslaafd zou ik het niet noemen maar af en toe ( elke zaterdag dus hahaXD) kan een beetje flirten niet kwaad toch ..


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Haha vertel, wat doen die 14 jarigen dan?

    Als je 16+ bent krijg je laat maar zeggen een glow in the dark stempel op je hand, zodat je drank mag halen. Dan gaat die kindjes steeds tegen mensen met een stempel zeiken dat ze drank voor ze moeten halen. Yeah daag, je wacht maar tot je 16 bent x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    onze discotheek in het dorp, is normaal 16+ behalve met die feesten, maar op 1 of andere manier kom ik altijd binnen. ;D


    Life is a beautiful struggle