• Ik zit nu bij de orthodonthist, en dit is mijn aller, allerlaatste keer.
    De laatste controle.
    YAY!

    Om het zinvol te houden, hebben jullie een beugel (gehad) en hoe vonden jullie dat?


    Food.

    Ja, ik vond het zwaar klote, maar mijn beugel is er in April een jaar uit en ik ben super blij met hoe het er nu uitziet.
    Al ben ik wel eerlijk, bij sommige mensen is het na een beugel, nog steeds lelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja en blokjes ook ( sleutelbeugel ofzo iets in Nederland) Maar ik heb die al niet meer van juni vorig jaar geloof ik. Mijn beugel had ik in het 4de (10 jaar) al niet meer.

    Ooh ik vond hem eruit halen en erin zetten ook vet kut, ik kreeg last van mn mond zo lang open houden, en het lijm eraf slijpen vond ik een hell en het koude lucht deed pijn. (Gevoelig tandvlees)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb vijf jaar een beugel gehad x) Ben in ieder geval heel blij dat ik nu beugel-loos ben :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er nu een, plaatjes beugel, echt een rot ding :x
    Maar daarvoor had ik een blokbeugel en die is nog rotter n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik krijg in mei blokjes.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik krijg misschien een beugel >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nooit gehad. Ze hebben altijd beweerd dat ik het moest hebben, maar het is allemaal naturel goedgekomen. Ik ben zelfs nog nooit bij de orthodont geweest.

    Jep ik heb er een gehad, en ik was blij dat ik vanaf was ook.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tillylicious schreef:
    Jep ik heb er een gehad, en ik was blij dat ik vanaf was ook.

    Ja, hij zat er veel te lang naar mijn zin. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, gelukkkig niet O.o
    En ik hoef ook niet :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik heb nu een :x
    plaatjes en ik wilde er geen maar mijn moeder vond dat ik het moest doen, want daar worden ze mooier van.
    Ik heb hem pas sinds September,
    en als ik een filmrol krijg, dan moet hij er misschien uit van de regisseur ofzo, dan hoop ik maar dat mijn moeder dat ook goed vind....


    Me so good.

    Ik heb er ook één gehad (nerd)
    Ik vond het wel meevallen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een beugel en ik zit er volgens mij nog een jaar aan :((


    Our perspective only changes when we change our position.