• Ik heb echt zo'n stomme fout gemaakt. Ik had onlangs nieuwe laarzen gekocht, hoge leren laarzen, met een hoge hak. Iets waar ik normaal nooit op zou lopen en toch! En toch kocht ik hem. Ik was er heel blij mee eerst en vond ze ook heel mooi. Maar op school voelde ik me er niet prettig in enzo en daarom wil ik ze nu eigenlijk ook niet meer aantrekken. Zo stom omdat ze ook heel duur waren. Dus ik met veel hoop die schoenen op marktplaats gezet maar ik krijg ze maar niet weg :(
    En dan ben ik nu allemaal aan het bedenken wat ik in plaats van die schoenen had kunnen kopen waar ik wél superblij mee zou zijn geweest. Ik ga echt nooit meer schoenen kopen vanaf nu.

    Wat is jullie grootste miskoop waar je echt heel lang nog spijt van hebt gehad?


    it's so empty living behind these castle walls

    xSnoepjex schreef:
    ik had een jurkje gekocht, zó schattig, maar toen kreeg ik geen adem meer..
    een strik onder mijn tieten zat te strak, dus die moest ik aan mijn nichtje geven Grrr>.< gelukkig heb ik het geld van mijn moeder teruggekregen.
    (:
    maar had je hem dan niet gepast?


    it's so empty living behind these castle walls

    Je kan ze ook op ebay zetten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    Je kan ze ook op ebay zetten?
    heb ik nog nooit gedaan, is dat makkelijk?


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn grootste miskoop was een broek die eerst tering lekker zat, maar toen ie in de was was gegaan, was ie zeker een maat gekrompen.

    Maar ben je die dingen serieus nóg niet kwijt? ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mississippi schreef:
    (...)heb ik nog nooit gedaan, is dat makkelijk?

    Volgens mij wel, dat is een veilingssite, gewoon invullen de minimum prijs die je ervoor wilt hebben en hoe lang de veiling duurt alleen vanaf die prijs kunnen ze dan bieden en er kijken meer mensen op denk ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SEMISLEKKER schreef:
    Mijn grootste miskoop was een broek die eerst tering lekker zat, maar toen ie in de was was gegaan, was ie zeker een maat gekrompen.

    Maar ben je die dingen serieus nóg niet kwijt? ö
    NEE. Zo fucking boos he.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind ze heel leuk, maar te duur. Ik kan ook totaal niet op hakken lopen maar mijn laarzen hebben hakken en dat lukt wel. Je moet gewoon dikke sokken aandoen zodat ze stevig rond je voet en been zitten. Dan lukt het :)

    edit: en ik heb al veeel miskopen gedaan :)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 22:06 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik wil ook zulke! Maar in het bruin en met nog een hogere hak.
    En mijn grootste miskoop, hmm. Geen idee eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn grootste miskoop.. al het snoep wat ik ooit heb gekocht (krul)


    -

    Dat was een broek die ik eerst vet lekker vond zitten, maar waarna ik daarna niet meer in kon lopen XD
    Maar vast nog wel meer, maar die probeer ik te vergeten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Genius schreef:
    Mijn grootste miskoop.. al het snoep wat ik ooit heb gekocht (krul)


    Daar heb ik dus ook last van. De helft van mijn zakgeld per maand, gaat uit aan eten, haha. (:

    Ik had een keer hele leuke hakken van de H&M. En toen ik ze daar paste, zaten ze goed. En toen thuis, wou ik er een tijdje op lopen, vielen ze eindelijk te groot uit ._.
    Maar die waren wel 90 euro goedkoper dan jouw laarzen. Kan je ze niet terugbrengen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Genius schreef:
    Mijn grootste miskoop.. al het snoep wat ik ooit heb gekocht (krul)

    Ik ken het.
    Of een van mijn vele prul dingen die ik naar week al saai vind xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Daar heb ik dus ook last van. De helft van mijn zakgeld per maand, gaat uit aan eten, haha. (:

    Ja bij mij ook ;o En je hebt er helemaal niks aan haha


    -

    Mijn grootste miskoop: Laarzen

    Ik hou van sneakers, alleen nu het winter is draag ik uggs


    (Be)lieve in (you)rself