• De hoofdrol is naar kauwgomjunky gegaan!!! Next Time Better voor de rest. Toch fijn dat de andere ook hebben gereageerd op mijn forum. Maar jullie zullen nog van me horen vr een andere rol. En ik vroeg me af aan teamROM30 of ze miss het zusje zou willen worden van de hoofdpersoon??? Ik hoop van wel. ;) (K)




    Ik zal eerst even wat vertellen over mijn serie. De Titel is: I wanna be with you.
    Het verhaal gaat over een meisje. ( wat jij waarschijnlijk zal zijn! ) Het meisje is aardig maar niemand ziet dat echt in. Behalve dan dat ze een buitenbeetje is. Ze is heel slim. ( Of het van haar kan zien ligt aan jou ) Het meisje word aangewezen om Tom eens wat bij teleren omdat iedereen weet dat hij het kan maar het niet laat zien. Het is jou taak om hem tehelpen. In het begin mag je hem nog niet. Maar de klik word steeds beter. Na ladingen van ruzie's te hebben gehad. En het meisje wilt graag bij hem zijn.





    Dat is ongeveer mijn uitleg. Maar dan komt de vraag"Wie wilt die HOOFDROL????!!!"



    Je zal de persoon die jij in je gedachtes hebt goed moeten promoten aan mij. En als jij het echt bent mag je ook nog eens je BF verzinnen maar dat mag pas als ik jou hem gekozen. ;)

    Ik wil wel xD

    Mijn naam is Kim.Ik ben 17(mag veranderen).Niemand ziet hoe ik werkelijk ben ze zien alleen wie ik van buiten ben en niet van binnen.Op school ben ik een buitenbeentje.Ik ben slim.Ik haal goede punten op school.Op school heb ik niet echt veel vrienden.Ik heb wel een bff maar daar heb ik het later wel een keertje over.Als ik er tijd voor heb.Een persoon in het bijzonder heb ik een hekel.En die jongen heet Tom Kaulitz.Volgens de meeste leerlingen kan hij wel leren maar hij laat het meestal niet zien.Op school willen ze dat ik aan een toegewezen leerling een soort van bijles ga geven om die te helpen voor de vakken waarvoor hij of zij niet goed in is.Voor de rest heb ik groen bruine ogen.Heb mijn eigen stijl.Ik heb een donkerblond haar maar ik verf het nog wel eens.Maarja ik ga nu heb nog les.Doeg<333


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    IK wil ook wel :P xD Ik heb nu tog niks tedoen.



    Mijn naam is Aimée. Ik ben 16 jaar. Niemand weet wie ik in het echt ben. Want iedereen ziet alleen maar de buiten kant. En dat is een meisje dat slim is en een buitenbeentje. Ik heb net 2 vrienden en die zijn blij met wie ik ben. De rest sluit me maar buiten. Mijn styl is best wel simpel. Een net vest met een normaal of een beetje strak shirt eronder. Een spijkerbroek of soms maar dat gebeurd bijna nooit. Mijn schoenen bestaan meestal uit nette schoolhakjes. Ik heb blond haar met een paar bruine strepen maar dat heb ik altijd al gehad. Ik kan de populaire jongens nooit echt uitstaan. En dan verwachten ze op school van me dat ik sommige bijles geef. Dus dat doe ik dan maar uit braafheid. Maar nu moet ik snel gaan want de bel gaat net. En nu is mijn favorirvak Frans dus wil ik er snel zijn. Bye.

    Eens kijken of ik het ook kan :P
    probeer het gewoon ;)


    Haay ik ben Nickita ik ben 17 jaar en een buitenbeetje op school
    hoe dat komt niemand weet wie ik echt ben
    ik ben best slim al wil ik dat niet altijd laten zien omdat ze me anders natuurlijk ook nog eens als een nerd gaan aanzien
    ik heb zwart haar en blauwe ogen ben 1.70 lang en kwa kleding ben ik gewoon lekker mijnzelf en daar ben ik trots op
    Nu moet ik van school iemand bijles gaan geven namelijk Tom Kaulitz en daar heb ik echt geen zin in ik weet niet waarom maar op de eenf of ander menaier mag ik hem niet echt
    maarja samen met mijn bff maken we het altijd wel gezzelig op school ook al staan we een beetje op de achtergrond samen zijn we sterk en dat blijft ook zo en ik bne gewoon trots op wat ik ben een buitenbeetje of niet
    Maar ik ga nu wand me mob gaat af en de pauze is weer afgelopen dus heb weer les bye bye <3


    You can't touch music but music touch you

    Eens kijken of ik het ook kan :P
    probeer het gewoon ;)


    Haay ik ben Nickita ik ben 17 jaar en een buitenbeetje op school
    hoe dat komt niemand weet wie ik echt ben
    ik ben best slim al wil ik dat niet altijd laten zien omdat ze me anders natuurlijk ook nog eens als een nerd gaan aanzien
    ik heb zwart haar en blauwe ogen ben 1.70 lang en kwa kleding ben ik gewoon lekker mijnzelf en daar ben ik trots op
    Nu moet ik van school iemand bijles gaan geven namelijk Tom Kauwlita en daar heb ik echt geen zin in ik weet niet waarom maar op de eenf of ander menaier mag ik hem niet echt
    maarja samen met mijn bff maken we het altijd wel gezzelig op school ook al staan we een beetje op de achtergrond samen zijn we sterk en dat blijft ook zo en ik bne gewoon trots op wat ik ben een buitenbeetje of niet
    Maar ik ga nu wand me mob gaat af en de pauze is weer afgelopen dus heb weer les bye bye <3



    klinkt mooi joh! als we konden stemmen zou ik vr jou kiezen. (A) hij klinkt echt vet goewd.

    (...)
    klinkt mooi joh! als we konden stemmen zou ik vr jou kiezen. (A) hij klinkt echt vet goewd.

    Tnx ;) :$


    You can't touch music but music touch you

    cool tnx voor de rol <3


    You can't touch music but music touch you

    ik vind het goed hoor dat ik haar zus ben als ik maar geen gemene bitch word xD


    Bill Kaulitz is geil ^^.