• Ik heb echt zo'n stomme fout gemaakt. Ik had onlangs nieuwe laarzen gekocht, hoge leren laarzen, met een hoge hak. Iets waar ik normaal nooit op zou lopen en toch! En toch kocht ik hem. Ik was er heel blij mee eerst en vond ze ook heel mooi. Maar op school voelde ik me er niet prettig in enzo en daarom wil ik ze nu eigenlijk ook niet meer aantrekken. Zo stom omdat ze ook heel duur waren. Dus ik met veel hoop die schoenen op marktplaats gezet maar ik krijg ze maar niet weg :(
    En dan ben ik nu allemaal aan het bedenken wat ik in plaats van die schoenen had kunnen kopen waar ik wél superblij mee zou zijn geweest. Ik ga echt nooit meer schoenen kopen vanaf nu.

    Wat is jullie grootste miskoop waar je echt heel lang nog spijt van hebt gehad?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind ze mooi :3.
    Hmm mijn grootste miskoop was mijn nieuwe mp4-speler, want mijn oude -ook een mp4-speler- was kapot -dacht ik-, maar toen ik de nieuwe had en ik de oude leeg wilde maken deed ie het opeens weer wel. Dus ik heb nu een mp4-speler voor niets gekocht, want ik gebruik nog altijd mijn oude vertrouwde mp4-spelertje :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.