• Vandaag was de intro avond van dat uitwisselingproject naar Belgie, morgen weet ik dus of ik mee mag of niet, maarja.
    We beginnen met de heenweg: Mama zat aan het stuur, en we reden zo naar school voor die introductie avond. Onderweg roept me moeder zo: 'Je mag hier 70 rijden hoor!' Even kijkt ze beter. 'Oja! Is het nog zo'n Belg ook!' Ik ging echt helenmaal plat!

    Naja we zijn in de zaal. Blijkt de Sint-Jozefschool in Mere, maar 400 leerlingen te tellen! En op onze school? Het Willen II college telt er 1800! Die kinderen krijgen een hartaanval! Hahahaha!
    Volgende: Het fietsen. We zitten verspreid over heel Noord Brabant met alle kinderen op de school. Bijna iedereen fietst! Blijken Belgen bijna nooit te fietsen! Haha! Moeten ze ineens een half uur tot anderhalf uur op de fiets, of langer! Vraagt daar zo'n vrouw in de zaal: 'Kunnen ze wel fietsen?' Ze maakte geen grap ofzo, ze dacht écht dat ze niet konden fietsen. Heel die zaal rolde over de grond van het lachen! Vertelt die man, dat zijn collega uit Belgie die mee ging, 300 meter moest fietsen. Dat is écht heel weinig voor wat de leerlingen gewend zijn. Écht heel weinig! Bleek die man zó bang te zijn, dat ie is gaan lopen! -Out-

    Zo waren er nog meer van dat soort gevalletjes! Het was écht hilarisch!
    Naja morgen horen jullie wel of ik mee mag.
    Maar zijn er nog last minute dingetjes die ik moet weten? 8D

    IK MAG MEE NAAR BELGIE! 8D

    Edit: Lieve mensjes, ik weet dat Beglie ook grotere scholen heeft -Ik wist dat jullie me dom vonden, maar nu voel ik me beledigt (cat)- maar dit schooltje vind ik toch wel grappig 8D Vooral als je het vergelijkt met Willem II College 8D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:11 ]

    Prodigy schreef:
    Lach ons maar uit ja. :Y)

    Belgen kunnen wel fietsen hoor, niet alle scholen zijn zoals die school. (huil)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Voor ons niet, bijna iedereen fietst, van Moergestel tot Tilburg en Breda, fietsen zullen we

    Hier ook meestal, hoor.
    Werkelijk bijna iedereen die ik ken komt bij weer en wind met de fiet. Dat was gewoon een uitzondering, ofzo.


    Has no one told you she's not breathing?

    hahaha.
    het typische beeld van nederlanders over belgen. ;D
    belgen z
    ijn koel. :3


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Nu ik woon dicht bij school,maar vele mensen op mijn school komen met de fiets en wij hebben een school van een 1500 leerlingen ofzo. Dus je beeld van belgen klopt niet helemaal.

    Wij gaan gewoon met de bus, zodat we niet moeten zagen dat ons haar nat is door de regen .______.
    & eigenlijk is het beeld best fout. Bijna heel mijn school fietst naar school. En er zijn wel degelijk grote scholen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:50 ]


    Olive

    Zit je op het Willem II?
    Noooooooooo, iedereen die ik ken vindt dat echt een boutschool. :'D
    -Ik zit op De Nieuwste School-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahaaa :')
    Nederland-fietsland ftw <3


    ars moriendi

    Haha lol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jovi schreef:
    Hahaaa :')
    Nederland-fietsland ftw <3


    Hehehehe, mijn fiets is lekker gestolen (cat) Dus ik ga ook altijd met de bus.


    Your make-up is terrible

    Misschien is het omdat nederland veel platter is dan belgie ? Ik bedoel, ik ging ook nooit met de fiets terwijl mijn school best dichtbij was omdat ik wel tig bergen moest opfietsen. Hoge bergen. (cat) kan ook aan mij liggen hoor


    We're hiding behind skin that's too tough

    haha ik voel me enorm aangedaan hoor. -niet dus- (:
    maar zo is het evenals in België hoor, de Nederlandertjes blijven zelden gespaard voor een goede grap.

    & belgen kunnen fietsen, maar zijn gewoon te lui om op dat machien te kruipen & pakken lekker de bus ofzo
    :Y)


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Ja, laat ons er maar weer uti komen alsof we allemaal grote mongolen zijn!! O.o
    Niet alle scholen in belgië zijn zo hoor. Onze school is al speciaal in 2 aparte delen opgedeeld omdat er teveel volk is. Wij zitten met zo'n 1500 leerlingen. En ok,slechts minder als de helft komt met de fiets, maar hou er dan ook rekening mee dat er velen zijn die als ze met de fiets zouden moeten komen anderhalf uur moeten fietsen en dat terwijl er een gratis bus rijd die er maar 40 of 50 minuten over doet. Wat zou jij kiezen..
    We zijn heus geen dommeriken of mongolen ofzo... Je hebt gewoon pech dat jullie een kleine school hebben uitgekozen ofzo...

    DreadsSnake schreef:
    Ja, laat ons er maar weer uti komen alsof we allemaal grote mongolen zijn!! O.o
    Niet alle scholen in belgië zijn zo hoor. Onze school is al speciaal in 2 aparte delen opgedeeld omdat er teveel volk is. Wij zitten met zo'n 1500 leerlingen. En ok,slechts minder als de helft komt met de fiets, maar hou er dan ook rekening mee dat er velen zijn die als ze met de fiets zouden moeten komen anderhalf uur moeten fietsen en dat terwijl er een gratis bus rijd die er maar 40 of 50 minuten over doet. Wat zou jij kiezen..
    We zijn heus geen dommeriken of mongolen ofzo... Je hebt gewoon pech dat jullie een kleine school hebben uitgekozen ofzo...

    Jeez, ze maakte maar een grapje.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 13:50 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jovi schreef:
    Hahaaa :')
    Nederland-fietsland ftw <3

    echt he _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het best grappig hoe sommigen zo heftig reageren x'D Ik neem aan dat dit wel echt is wat ze vertelt, maar ze zal heus niet gelijk denken dat iedere Belg hier bang is om te fietsen en alle scholen zo klein zijn. Volgens mij gaat het gewoon over deze school. Mensen die van die school van 400 leerlingen naar een school van 1500 leerlingen gaan, zullen wel schrikken.

    Ik vind het trouwens wel een hilarisch verhaal x'D Bang om te fietsen, haha. Ik ga trouwens ook lopend naar school, want mijn school ligt aan de overkant x'D


    To live would be an awfully big adventure