• Wat vinden jullie daar nou van? Jongens met uggs -of neppe natuurlijk ;)

    Ik vind het bepaalde jongens echt enorm leuk staan! :9~
    (tot nu toe nog maar 1 uitzondering van iemand waarbij het echt niet stond voor mijn gevoel) (A)

    Kijk dan :9~
    En deze :9~

    Maar als ik het tegen anderen zeg dat ik uggs bij jongens leuk vind dan verklaren ze me allemaal voor gek :') dus nu jullie mening! :P

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:44 ]


    dream, dare, fly!

    DEREK schreef:
    OMG IK HEB MN HELD GEVONDEN, EINDELIJK IEMAND MET DEZELFDE MENING OVER JONGENS MET UGGS! :9~:9~


    Whahahaha x'D
    Jeeeejjjj!!! _O_


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Whahahaha x'D
    Jeeeejjjj!!! _O_

    Ik vind jongens die dat dragen zo knap hè, vooral als ze dan hun broek wat lager hebben een zwart colbairt een wit t-shirt eronder en zo'n bruine riem om hun broek dragen. En dan van die bruinachtige/zandkleurige UGGS met hun broek erin. En als ze dan ook nog eens bruin haar hebben, OMG. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb zowiezo niets met uggs. maar okay als ze dat willen (:


    I am loyal because I'm simply raised that way.

    bij sommige is het best okay ;D


    -

    Ik vind het echt afschuwlijk srry voor de jongens die ze hebben,
    maar toen ik zag dat mijn oom ze aan had lag ik helemaal in een deukxD


    Believe.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik vind jongens die dat dragen zo knap hè, vooral als ze dan hun broek wat lager hebben een zwart colbairt een wit t-shirt eronder en zo'n bruine riem om hun broek dragen. En dan van die bruinachtige/zandkleurige UGGS met hun broek erin. En als ze dan ook nog eens bruin haar hebben, OMG. :9~


    Omg hou op té leuk!!! :9~


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Omg hou op té leuk!!! :9~

    Inderdaad, ik was helemaal verliefd! Op het Windesheim in Zwolle (waar ik een dagje was) lopen er vet veel zo bij! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik was helemaal verliefd! Op het Windesheim in Zwolle (waar ik een dagje was) lopen er vet veel zo bij! :9~


    ZWOLLE? Ik studeer ook in Zwolle en ik ga al vanaf m'n 12e naar school in Zwolle :') (en ik ben nu 19) x'D En heel toevallig zag ik dinsdag dus in Zwolle een jongen op uggs, precies zoals jij hem beschreef! :9~


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    ZWOLLE? Ik studeer ook in Zwolle en ik ga al vanaf m'n 12e naar school in Zwolle :') (en ik ben nu 19) x'D En heel toevallig zag ik dinsdag dus in Zwolle een jongen op uggs, precies zoals jij hem beschreef! :9~

    Omg zalig! En ja Zwolle ik woon zelf in Dronten, dichtbij Kampen, en ik ga later na m'n VWO ook in Zwolle studeren denk ik. Aaah wat had ik die jongen graag willen zien! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lolz, ik ken wel een jongen die zwarte uggs draagt en die niet homo is. Het staat hem niet slecht, maar ik vind het toch meer meisjesschoenen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bij de titel dacht ik echt 'wtf?' maar bij die eerste jongen staat het wel heel leuk. (: Maar ik ken zelf geen jongens die het dragen en ik zou het ook wel raar vinden moest ik het in het echt zien.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Omg zalig! En ja Zwolle ik woon zelf in Dronten, dichtbij Kampen, en ik ga later na m'n VWO ook in Zwolle studeren denk ik. Aaah wat had ik die jongen graag willen zien! :9~


    Ik woon in Kampen (A)
    Haha tijd voor een "wij-houden-van-jongens-op-uggs" meeting? x'D


    dream, dare, fly!

    Reducto schreef:
    FOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Vreselijk tenzij er echt een hele grote uitzondering moet zijn, en dan bedoel ik de jongen en niet de uggs. Heb het niet zo op uggs.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jongens met uggs zijn gewoon dikke homo's:
    FAGGY'S(lol)(lol)


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...