• Wat vinden jullie daar nou van? Jongens met uggs -of neppe natuurlijk ;)

    Ik vind het bepaalde jongens echt enorm leuk staan! :9~
    (tot nu toe nog maar 1 uitzondering van iemand waarbij het echt niet stond voor mijn gevoel) (A)

    Kijk dan :9~
    En deze :9~

    Maar als ik het tegen anderen zeg dat ik uggs bij jongens leuk vind dan verklaren ze me allemaal voor gek :') dus nu jullie mening! :P

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:44 ]


    dream, dare, fly!

    O____________________o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wahahah ik heb een jongen in mijn klas die op UGGS loopt, :'D


    --

    Uwl


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    Getver, ik vind het zo verwijfd staan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Uhm... Ik vind persoonlijk dat het bij jongens niet staat, maar ach. Moeten ze zelf weten (A)(A)


    26 - 02 - '16

    Ik vind uggs zowiezo niet echt mooi, ook niet bij meiden. Maar als jongens ze toch dragen zou ik ze adviseren zwarte aan te doen, want die bruine dingen staan niet.


    We all die one day, don't fear living.

    Ik vind het leuk :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reducto schreef:
    FOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sesamestreet schreef:
    & oh ja: Zo lang ze de randen maar niet omdraaien! ;D


    daar ben ik het mee eens x'D


    dream, dare, fly!

    :|


    Shoganai i ne~

    Misschien moet ik er eerst nog wat aan wennen, maar zo verschrikkelijk vind ik het nu eigenlijk wel niet.


    effort never betrays you

    Ik vind het echt zo lelijk en gay-achtig! :|

    Uggs sowieso zijn al lelijk, en dan gaan jongens er ook mee rondlopen :O Als ik een leuke gozer zou zien, en hij zou uggs dragen, knap ik zeker af. Lelijke dingen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het wel stoer als ze het durven, ondanks dat veel mensen het gay vinden. Maar ik moet dr wel echt even aan wennen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik vind uggs voor jongens niet super, maar voor meisjes evenmin.
    maar het gaat erom dat ze lekker warm zijn, dus ik vind best dat jongens ze kunen dragen. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ahahahaha FAAL.
    epicfail.com :'D


    No growth of the heart is ever a waste