• Ja, ik heb op mijn harde schijf nog maar 2O% vrij. Gisteren nog maar 8% en heb een hele boel moeten verwijderen en nu nog maar 2O%. Ik moet iets hebben dat dat meer ruimte geeft, want anders kan mijn harde schijf crashen en dat wil ik niet. Iemand tips?


    You'll never dream alone. <3

    Koop een nieuwe.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op de mijne is nog 2 % vrij. :'D

    Je kan ook ál je foto's en bestanden op een usb zetten zodat je die niet meer op je harde schijf moet laten staan. Of zware programma's, spelletjes ofzo, die je niet meer gebruikt verwijderen. ._.

    Kika krijgt geen zakgeld, mijn pa wilt gene kopen + we zitten in crisis -hoe je het ook mag schrijven-.


    You'll never dream alone. <3

    Je kan ook ál je foto's en bestanden op een usb zetten zodat je die niet meer op je harde schijf moet laten staan. Of zware programma's, spelletjes ofzo, die je niet meer gebruikt verwijderen. ._.


    Heb ik al gedaan en het enige wat overblijfft is 2O% en dat ding hier werkt traag. Als ik een letter typ dan moet ik twee seconden(*) wachten tegen dat hij in beeld komt.
    (*) Heb geteld


    You'll never dream alone. <3

    WACHT MET ALLES VERWIJDEREEEN!
    miss heb je nog een D schijf...?
    Daar kan vaak ook nog wat op.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Even spellingsfoutje uit titel gehaald.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    WACHT MET ALLES VERWIJDEREEEN!
    miss heb je nog een D schijf...?
    Daar kan vaak ook nog wat op.

    Daar heb ik eens al mijn films gezet. :Y)

    (...)

    Heb ik al gedaan en het enige wat overblijfft is 2O% en dat ding hier werkt traag. Als ik een letter typ dan moet ik twee seconden(*) wachten tegen dat hij in beeld komt.
    (*) Heb geteld


    Ik zit nu ook op een heeeeele trage computer. ><
    Maar ik denk dat er dan niet veel meer aan te doen is.

    WACHT MET ALLES VERWIJDEREEEN!
    miss heb je nog een D schijf...?
    Daar kan vaak ook nog wat op.


    Heb dat ook al gedaan en die zit ook al bijna vol. Maar er staat bijna niets op deze computer. Sloom ding! >,< Behalve, een heleboel liedjes.. Maar honderd liedjes is toch niet super veel? Of toch? =D


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Heb dat ook al gedaan en die zit ook al bijna vol. Maar er staat bijna niets op deze computer. Sloom ding! >,< Behalve, een heleboel liedjes.. Maar honderd liedjes is toch niet super veel? Of toch? =D

    Nee, ik heb alleen op deze ps al meer dan 1400, en dan nog eens een laptop vol liedjes. :'D

    (...)
    Nee, ik heb alleen op deze ps al meer dan 1400, en dan nog eens een laptop vol liedjes. :'D


    O_O
    En dan zat mijn pa te zeiken dat ik teveel liedjese op de pc heb staan en dat er een pak weg moet om de harde schijf te kunnen redden. <_<


    You'll never dream alone. <3

    gewoon een grotere kopen? 8'D
    mijne is gecrashed auch door teveel spulletjes op mijn laptop x'D


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Nouhou.. dan moet ik nog harder zeiken bij mijn pa en daar word ie pissig van. En het is al mijn tweede pc. <,<


    You'll never dream alone. <3

    Hoe groot is die harde schijf van jou? o_O
    Ik had op mijn 1ste PC iets van 80GB maar die zat nooit in de buurt van vol zitten. xD (en ik liet al mijn rotzooi er gewoon op staan, ook al heb ik het niet voor een jaar gebruikt) en nu heb ik een harde schijf van 690~ GB xD

    als ik jou was zou ik gewoon een extra harde schijf kopen. :P


    One who knows nothing can understand nothing.