• Ik wil echt vreselijk graag actrice worden. Ik haal goede cijfers op school en doe dan ook het VWO. Alleen het probleem is; mijn ouders willen het niet. Ze vinden dat ik wat beters van mijn leven kan maken. Maar ik wil zo snel mogelijk met acteren beginnen (ik heb al lessen gevolgd) Helllup !!!


    Being happy is a choice ~

    Maak je vwo af en ga de theateropleiding doen? Je ouders hoeven niet te beslissen wat jouw toekomst is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mississippi schreef:
    Je kan je voor 20 januari aanmelden voor audities voor de film Razend van Carry Slee. Just saying.


    Ohhh, echt bedankt! Ik heb zelf sowieso ze eerst geprobeerd over te halen. Maar zo snel gaat dat natuurlijk niet. Maar ik mag me inschrijven voor razend (dance)


    Being happy is a choice ~

    Mississippi schreef:
    Je kan je voor 20 januari aanmelden voor audities voor de film Razend van Carry Slee. Just saying.
    Heb je misschien een Site??

    SEMISLEKKER schreef:
    Maak je vwo af en ga de theateropleiding doen? Je ouders hoeven niet te beslissen wat jouw toekomst is.

    Je moet je ouders standpunt snappen, de kans dat je genoeg geld verdiend als actrice om jezelf te onderhouden is miniem, dus je kan dan beter een echte opleiding doen en in je vrije tijd bij een amateurgezelschap.