• Dat zijn wij met z'n vieren, Papa, Mama, Bro en ik, aan het doen. Ik vind het nu al niet leuk, want ik heb nu al weer honger.
    Ik heb al vast een paar weken vooruit gekeken in dat boek en dan staat er bij Maandag als ontbijt: Een glas optimel. Meer niet! Meer niet! Die vrouw is ziek man!

    Ik ga het toch volhouden, want er moeten echt wat kilo's van af. (:


    - Wie heeft er ooit al ge-Sonjabakkerd?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe al mijn hele leven aan de SAS, en ik ga daar niks aan veranderen.


    Never wait for perfection, just make it.

    ik leef enorm hard met je mee ;o
    nog nooit gedaan en ben ik niet van plan :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn mams. Ze is er 17 kilo door afgevallen! Nu na 3 jaar is er nog steeds niks bij. Het werkt dus wel echt.
    Ik zelf heb het ook een weekje geprobeerd, maar ik at veelte weinig om dit vol te kunnen houden. Ik zat 's middags echt vol!
    Maar ik heb ook een beetje een probleem gehad met eten enzo. Dus dat is niet heel raar. Gelukkig is dat nu over:)


    Bad decisions make good stories.

    Mama heeft ook zo'n boek met gezonde maaltijden, voor haar zelf dan om af te vallen want ze vindt dat ze dat moet. Maar soms staan daar dus echt vieze en vreemde dingen in en dan moet ik dat ook eten en dat is zo triest dan want dan heb ik nog honger.
    Succes er nog mee. :Y)

    Als ik wil afvallen dan snoep ik gewoon niet. Hoeft zo'n mediageil mens niks over te zeggen.

    Maak ipv een glas optimel gewoon een smoothie, is iets vullender.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als ik ga Sonja Bakkeren eet ik meer dan ik al doe.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ben jij aan het Sonja bakkeren? Mijn moeder wilde dat ook gaan doen, maar uiteindelijk heeft ze zelf een dieet gemaakt.

    Eet je dan alleen wat in dat boek staat?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ben wel op zoek naar een handig dieet boek, maar absoluut geen Sonja Bakker. Het moet wel te doen zijn en dat de maaltijden wel in dezelfde porties zijn, maar op een gezondere manier


    La credenza è una medicina contro il timore

    Doe je dat met het hele gezin?
    Ik ben een gewichtsfreak, dus ik let altijd op wat ik eet (:
    En mijn moeder doet af en toe ook eens wat dieetprobeersels.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Crossfire schreef:
    Mama heeft ook zo'n boek met gezonde maaltijden, voor haar zelf dan om af te vallen want ze vindt dat ze dat moet. Maar soms staan daar dus echt vieze en vreemde dingen in en dan moet ik dat ook eten en dat is zo triest dan want dan heb ik nog honger.
    Succes er nog mee. :Y)

    Een smoothie bevat heel veel kcal (;
    Ja, dat heeft mijn tante me eens verteld. Ze doet mee met weightwatchers


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right