• Dat zijn wij met z'n vieren, Papa, Mama, Bro en ik, aan het doen. Ik vind het nu al niet leuk, want ik heb nu al weer honger.
    Ik heb al vast een paar weken vooruit gekeken in dat boek en dan staat er bij Maandag als ontbijt: Een glas optimel. Meer niet! Meer niet! Die vrouw is ziek man!

    Ik ga het toch volhouden, want er moeten echt wat kilo's van af. (:


    - Wie heeft er ooit al ge-Sonjabakkerd?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar ik zal jullie allemaal gerust stellen hoor! We volgen het niet helemaal precies, gewoon ongeveer zoals in dat boek staat.
    Alsof ik ga zitten te teren op één glas drinken als ontbijt, die is goed gek.

    Het is niet dat ik mezelf uit ga hongeren, omdat het van Sonja moet, nee nee dacht het niet. Maar anders let ik er niet op, dan blijf ik eten. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, die Sonja Bakker is begonnen in mijn plaatsje. Maar nee, ik geloof niet zo in Sonja Bakker, ik vind haar een beetje een bimbo :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik wil niet arrogant overkomen, maar zoiets zou ik dus écht nóóit nodig hebben.
    Ik weeg 51 kilo. ; )


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik wil niet arrogant overkomen, maar zoiets zou ik dus écht nóóit nodig hebben.
    Ik weeg 51 kilo. ; )


    Dat is dan fijn voor jou? xd

    Ik weeg te veel. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Dat is dan fijn voor jou? xd

    Ik weeg te veel. :Y)
    90 kilo ftw :') Weetje, als ik lichamelijke problemen zou hebben dan zou ik wel gaan afvallen; immers ga ik dan eerder dood en daarmee doe ik mensen van wie ik hou pijn. Maar zolang ik dat niet heb zie ik de ernst er niet van in; ik ben geen papzak, ik heb nog redelijk wat jongens achter me aan en die hebben nog is lekker pech ook want ik heb een superleuk vriendje, ik zit goed in m'n vel. Waarom zou ik dit gaan verpesten door af te vallen en telkens maar weer bezig zijn met mijn conditie/gewicht? Als ik ermee geconfronteerd word dat ik een slechte conditie heb, dat is alleen bij gym, dan doe ik gewoon mijn best en als het niet lukt nouja pech dan.
    Ja, ook ik heb wel eens mijn moodswings, maar over het algemeen houd ik me hieraan vast :)


    Life is hard and then we die

    Sonja -wattes-?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Néé want ik houd te veel van eten en mijn lijf om me zelf uit te hongeren :3


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    (...)90 kilo ftw :') Weetje, als ik lichamelijke problemen zou hebben dan zou ik wel gaan afvallen; immers ga ik dan eerder dood en daarmee doe ik mensen van wie ik hou pijn. Maar zolang ik dat niet heb zie ik de ernst er niet van in; ik ben geen papzak, ik heb nog redelijk wat jongens achter me aan en die hebben nog is lekker pech ook want ik heb een superleuk vriendje, ik zit goed in m'n vel. Waarom zou ik dit gaan verpesten door af te vallen en telkens maar weer bezig zijn met mijn conditie/gewicht? Als ik ermee geconfronteerd word dat ik een slechte conditie heb, dat is alleen bij gym, dan doe ik gewoon mijn best en als het niet lukt nouja pech dan.
    Ja, ook ik heb wel eens mijn moodswings, maar over het algemeen houd ik me hieraan vast :)


    Maar mijn probleem is, ik ben wel een papzak, ik heb geen jongens achter me aan en ik heb sowieso geen vriendje. Ik voel me juist niet lekker in mijn vel, omdat ik contstant het idee heb dat iedereen met te dik vind.
    Ik hoef ook geen 20 kilo af te vallen, maar er wat vanaf mag altijd. En daarna ga ik er gewoon op letten. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Maar mijn probleem is, ik ben wel een papzak, ik heb geen jongens achter me aan en ik heb sowieso geen vriendje. Ik voel me juist niet lekker in mijn vel, omdat ik contstant het idee heb dat iedereen met te dik vind.
    Ik hoef ook geen 20 kilo af te vallen, maar er wat vanaf mag altijd. En daarna ga ik er gewoon op letten. (:
    Dan is het een ander verhaal. Als jij je daardoor beter in je vel gaat voelen dan moet je het gewoon doen; immers is dat waar het om draait. :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan is het een ander verhaal. Als jij je daardoor beter in je vel gaat voelen dan moet je het gewoon doen; immers is dat waar het om draait. :)


    Bedankt voor uw begrip. _O_

    - Ik wil ook echt maar vijf kilo afvallen ofzo, maar ik kan dat niet zonder dat ik echt een dieët volg, want dan blijf ik eten. xd


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Bedankt voor uw begrip. _O_

    - Ik wil ook echt maar vijf kilo afvallen ofzo, maar ik kan dat niet zonder dat ik echt een dieët volg, want dan blijf ik eten. xd
    Ik snap je probleem helemaal, haha :P Je moet is sinaasappelsap drinken als je honger hebt. Is echt heel lekker en soms werkt het ook nog :D -ik doe dat dus niet om af te vallen maar omdat het lekker is xD-


    Life is hard and then we die

    Ik doe niet aan diëten 8D
    Ik plaats daarvan ga ik gewoon gezonder eten en meer sporten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, maar ik zou het wel moeten :').
    Of in ieder geval op dieet..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    zijn jullie allemaal dik dan dat jullie aan de Sonja Bakker dieet doen? XD


    --

    Sonja Bakker mag stikken in der dieet. Het lukt prima zonder die kut (: Stom Optimel wijf, lol.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 21:55 ]