• Laat ik eens even wat vertellen over mijn beste vriendin.
    Ze zeurt altijd dat ze zo weinig vriendinnen heeft op school en dat iedereen haar pest of heeft achtergelaten. Nou, ik begin die mensen te snappen die haar in de steek laten. Mijn vriendin houdt iedereen aan het lijntje en mij nu ook. Bijv. een meisje van haar school lijkt op een jongen en mijn vriendin en haar vriendin(die ik NIET mag) lieten haar geloven dat ze haar aardig vonden. Ze renden een keer van dat kind weg. Een ander meisje wilde mijn vriendin een kans geven. En toen opeens ging ze niet meer met dat meisje om. De reden: ze is een huppelkut.
    Mijn vriendin heeft een keer tegen mij gelogen dat ze niet kon komen, omdat haar familie kwam. Ik ben veel te aardig(ja, dat zeg ik gewoon) om dat te geloven. BLIJKT ZE GEWOON NAAR DE BOOGAARD TE GAAN MET DIE ANDERE VRIENDIN.
    Ik vertrouw haar dus niet meer en ze is te veel veranderd in een jaar. Ik zeg niks over mijn leven en ik moet steeds haar: Oh-ik-word-zo-erg-gepestverhalen aanhoren. Ze beweert dat ze niet is verandert en beweert dat ik en haar oude vriendinnen zijn verandert. Haar oude vriendinnen vragen nog naar haar, maar zij gelooft het niet.
    Als ze zo doorgaat heeft ze niemand meer, want ik heb nog genoeg vriendinnen die ik kan vertrouwen en mij altijd bellen als ik bijv. 1 minuut later ben dan normaal.
    Dat kind is terug van vakantie(dat zag ik) en dat zegt ze niet eens tegen mij. Kijk, ik snap heus wel eens dat je vergeet dat ik er ook ben. Maar ik ben haar beste vriendin.

    Ik wil met haar praten, maar wedden dat ze dan ontkent

    leuke vriendin :S
    zoiets heb ik ook gehad =,=


    don't Worry...Be gay.

    she's not worth it >.<


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik heb met haar via de telefoon gepraat. Ze belde net toen ik dit had geschreven(telepatie ofzo). Ze zegt dat ik morgen moet komen om het verder te vertellen.

    wooow, dit vind ik echt rottig voor je.. Maar als dit alles ten koste van jou gaat.. kan ik niets anders zeggen, als gewoon heel gemeen en heel bot 'DUMPEN DIE BITCH' Als ze op jou teert en aasd.. dan is ze het niet waard. En dan zoekt ze het maar uit. Ik snap dat je dat lullig vind en dat je haar niet wilt laten vallen.. Maar leg het haar uit op een manier zodat ze zich niet gekwetst voelt.. en als ze er dan nog niets aan veranderd.. Dan hoe je het voor gezien.

    Dan heb je haar gewaarschuwd, en dan heb jij zeker geen enkele rede om je schuldig te voelen! Echt niet.

    Hoop dat het goed komt, of in ieder geval goed voor jou!(K)(flower)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb met haar via de telefoon gepraat. Ze belde net toen ik dit had geschreven(telepatie ofzo). Ze zegt dat ik morgen moet komen om het verder te vertellen.
    Nou wat fijn:). Ik hoop dat alles opgelost word.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.


    DUMPEEEE xD


    PoisonTrash on camera