• Heeeix,

    Jullie gaan nu verzekerst zeggen, weeral een nieuw quizje, maar ik verveel me gewoon steen dood dus daarom weer een nieuw quizje

    Bill wordt betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in zijn droom ontmoet hij een meisje , hij had haar al ergens eerder gezien, nu blijkt hij in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt wordt Bill wakker en zoekt uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaat hij ervoor of laat hij het zoals het is?$

    Daarover gaat het zo'n beetje, een tittel weet ik nog niet dus als je een tip hebt. Owja het begint bij Bill pov

    Nu de rollen: sorry maar Bill is weer bezet




    Onthaal politie:




    Wat moet ik allemaal weten

    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Karakter:

    Hobby's:

    Likes:

    Don't likes:

    Waarom deze rol:

    Foto:

    Klein tekstje:


    IK DOE NIET AAN VRIENDJES POLITIEK!!!!


    ChachaCore

    toekomstige vriendin tom,
    info komt.
    Rol:
    toekomstige vriendin tom.
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    bitchi,jaloers,grote mond,eigenwijs,spontaan,lief
    Hobby's:
    shoppen,partys,muziek
    Likes:
    tom<3,tokio hotel n_n
    Don't likes:
    regen,spinnen
    Waarom deze rol:
    omdat tom gewoon perfect is <3 en ik het super lief zouw vinden n_n en ja..het is tom he ö en tegewoordig iedreen aan vriendjespolitiek doe en ik da haat dus ik hoop gij ni ^^,
    Foto:
    http://blog.blergh.be/wp-content/dewinter.jpg
    Klein tekstje:
    Hallo,mijn naam is joyce en ben 16 jaar.eigenlijk is er niet veel speciaals aan mij..buiten dat ik de vriendin van tom ben..alleja de toekomstige dan tog n_n voor de rest geef ik veel om mijn vrienden!!!<3en muziek en shoppen maakt mijn leven compleet.En weetje,niemand weet eigenlijk hoeveel ik om tom geef,maar ik kan het gewoon niet in woorden zeggen..maar ik ga..<3

    Rol: toekomstige vriendin Tom of Andreas!



    Naam: charissa



    Leeftijd: 17



    Karakter: ego, bitchy, hyperactief en lief



    Hobby's: streetdance, zang en uitgaan



    Likes: chocolade, redbull en muffins



    Don't likes: NERDS, HUPPELS en spinnen



    Waarom deze rol: hij lijkt me coel


    Foto: http://i247.photobucket.com/albums/gg148/babyfayce160/l_1b6fb0798f8012a5e1d96761a1cbae11.jpg



    Klein tekstje: Hoi ik ben Charissa meisjje van 17jaar oud. Ik bn verslaafd aan chocolade, muffins en redBull door dat laatste ben ik vaak te hyperactief. Ik ben een biatch als het moet en heb een groot ego, ik bn zo geboren dus ga er niet om zeuren nu moet ik gaan op mijn broertjje passen, wat deed ik weer eens aardig tegen men moeder .x33


    *He's the one.

    vriendin Tom of anders iemand anders ^^
    Infom komt zo!


    Rol: Vriendin Tom of van iemand anders

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Karakter: Lief, spontaan, koppig, bitchy, snel jaloers

    Hobby's: Hiphop

    Likes: IceCream, Hello Kitty, vrienden en muziek

    Don't likes: spinnen en insecten

    Waarom deze rol: Omdat jij dan een speciale rol in mijn Quiz krijgt (A)

    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512

    Klein tekstje:
    Haaii^^
    Mijn naam is zoals je ziet Annelies en ik ben al 16 jaar oud. Mijn haar is mijn leven dus zeg er iets over en ik haat jouwn! Doe me niets want ik kan jouwn zo hard terugpakken! Nou, voor de rest kan ik ook erg lief zijn hoowr maar ik heb gewoon niet graag kritiek enzoo. Maar ik moet gaan!
    Bye<3

    toekomstige vriendin tom,
    info komt.
    Rol:
    toekomstige vriendin tom.
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    bitchi,jaloers,grote mond,eigenwijs,spontaan,lief
    Hobby's:
    shoppen,partys,muziek
    Likes:
    tom<3,tokio hotel n_n
    Don't likes:
    regen,spinnen
    Waarom deze rol:
    omdat tom gewoon perfect is <3 en ik het super lief zouw vinden n_n en ja..het is tom he ö en tegewoordig iedreen aan vriendjespolitiek doe en ik da haat dus ik hoop gij ni ^^,
    Foto:
    http://blog.blergh.be/wp-content/dewinter.jpg
    Klein tekstje:
    Hallo,mijn naam is joyce en ben 16 jaar.eigenlijk is er niet veel speciaals aan mij..buiten dat ik de vriendin van tom ben..alleja de toekomstige dan tog n_n voor de rest geef ik veel om mijn vrienden!!!<3en muziek en shoppen maakt mijn leven compleet.En weetje,niemand weet eigenlijk hoeveel ik om tom geef,maar ik kan het gewoon niet in woorden zeggen..maar ik ga..<3


    je hebt de rol


    ChachaCore

    Rol:Vriendin Andreas
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lief,gek,koppig,zorgzaam
    Hobby's: Kleding ontwerpen,muziek maken,teksten schrijven,met vrienden rondhangen,voetballen
    Likes: Voetbal,chocola,vrienden,Andreas
    Don't likes: Muggen,huppel gedrag,zinloos geweld,dierenleed
    Waarom deze rol: Omdat het verhaal nu al goed klinkt^^
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=58933
    Klein tekstje:
    Hee ik ben Rachel en ik ben 19 jaartjes jong. Ik ben de vriendin van Andreas. Ja,dé Andreas van TOm en Bil Kaulitz. We zijn al zo'n 3jaar samen en houden veel van elkaar.
    Ik ontwerp kleding en schrijf teskten voor liedjes en verhaaltjes. Ook maak ik muziek.
    Ik ben gek op voetbal en doe dat dus ook vaak.
    Mensen omschrijven me als een lief zorgzaam meisje. Maar mijn vrienden noemen me eerder knettergk en koppig.
    Ooit hoop ik kinderen te krijgen en te gaan trouwen


    Music is the new sex

    Oooh danku voor de rol ö
    je bent een schat ;]<3

    Oooh danku voor de rol ö
    je bent een schat ;]<3


    Graag gedaan en nee ik doe niet aan vriendjes politiek


    ChachaCore

    Oooh danku voor de rol ö
    je bent een schat ;]<3


    ChachaCore

    Rol:Vriendin Andreas
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lief,gek,koppig,zorgzaam
    Hobby's: Kleding ontwerpen,muziek maken,teksten schrijven,met vrienden rondhangen,voetballen
    Likes: Voetbal,chocola,vrienden,Andreas
    Don't likes: Muggen,huppel gedrag,zinloos geweld,dierenleed
    Waarom deze rol: Omdat het verhaal nu al goed klinkt^^
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=58933
    Klein tekstje:
    Hee ik ben Rachel en ik ben 19 jaartjes jong. Ik ben de vriendin van Andreas. Ja,dé Andreas van TOm en Bil Kaulitz. We zijn al zo'n 3jaar samen en houden veel van elkaar.
    Ik ontwerp kleding en schrijf teskten voor liedjes en verhaaltjes. Ook maak ik muziek.
    Ik ben gek op voetbal en doe dat dus ook vaak.
    Mensen omschrijven me als een lief zorgzaam meisje. Maar mijn vrienden noemen me eerder knettergk en koppig.
    Ooit hoop ik kinderen te krijgen en te gaan trouwen


    Je hebt de rol


    ChachaCore

    Jaa,dank je wel:D
    Zeg je als deel 1 er is(A)
    En,ja,ik hou niet op met vragenxD Kom ik er veel in voor:O


    Music is the new sex

    (...)

    Graag gedaan en nee ik doe niet aan vriendjes politiek

    tog nog iemand :]
    tege woordig ziede niks anders meer als vriendjespolitiek en ik haat het -_-

    Rol: Toekomstige vriendin Gustav.
    Naam: Renee
    Leeftijd: 16
    Karakter: Soms wat bitchy, grappig, lief tegen mensen die ze mag maar wel wat onzeker.
    Hobby's: Dansen, muziek maken, Muziek luisteren, met vrienden chillen en tv kijken.
    Likes: Hello Kitty/Big sunglasses/RedBull/Lolly's/Zuurstokken.
    Don't likes: Barbie's/WannaB's/Chocola.
    Waarom deze rol: Omdat de quiz me leuk lijkt en ik het leuk vind mezelf dan terug te lezen.
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69181
    Klein tekstje: Hi guys, ik ben Renee en ben 16 jaar oud. Ik heb veel vrienden. De gene die dicht bij mij wonen heten: Anne-Marie, Tim, Renee, Tim & Barbara. Ja ik ken 2 mensen die Tim heten de ene noemen we Tim P. En de andere noemen we Tim B. Tim P is een emo. En ja een vriendin van mij heet net zoals ik ook Renee. We lijken nogal emo en ik word er dus ook vaak voor uitgescholden. Verder ben ik lief voor de mensen die ik mag en niet voor de mensen die ik niet mag (A) Nouja ik ga Byee xoxo!


    I do not hook up.

    Rol: Toekomstige vriendin Gustav.
    Naam: Renee
    Leeftijd: 16
    Karakter: Soms wat bitchy, grappig, lief tegen mensen die ze mag maar wel wat onzeker.
    Hobby's: Dansen, muziek maken, Muziek luisteren, met vrienden chillen en tv kijken.
    Likes: Hello Kitty/Big sunglasses/RedBull/Lolly's/Zuurstokken.
    Don't likes: Barbie's/WannaB's/Chocola.
    Waarom deze rol: Omdat de quiz me leuk lijkt en ik het leuk vind mezelf dan terug te lezen.
    Foto: Komt zo<3
    Klein tekstje: Hi guys, ik ben Renee en ben 16 jaar oud. Ik heb veel vrienden. De gene die dicht bij mij wonen heten: Anne-Marie, Tim, Renee, Tim & Barbara. Ja ik ken 2 mensen die Tim heten de ene noemen we Tim P. En de andere noemen we Tim B. Tim P is een emo. En ja een vriendin van mij heet net zoals ik ook Renee. We lijken nogal emo en ik word er dus ook vaak voor uitgescholden. Verder ben ik lief voor de mensen die ik mag en niet voor de mensen die ik niet mag (A) Nouja ik ga Byee xoxo!



    Je hebt de rol


    ChachaCore

    Jaa,dank je wel:D
    Zeg je als deel 1 er is(A)
    En,ja,ik hou niet op met vragenxD Kom ik er veel in voor:O


    Ja al vanaf het verhaal begint


    ChachaCore

    (...)

    Ja al vanaf het verhaal begint

    Oke:D En ik ben het eens met JOYCESTAR ^^


    Music is the new sex