• Ja vandaag had ik een judowedstrijd,
    Moest ik tegen een meisje en die begon letterlijk mijn haren uit mijn kop te trekken en ze heeft me bijna zitten bijten. Nou ik mocht dat kind al niet (cat) en nu al helemaal niet. De tanden staan nog in mijn hand en de plukken haren vielen er toe net uit toen ik mijn haren kamde.
    (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jij had niet veel geluk bij die judowedstrijd hé? Eerst kotst iemand bijna over je heen en dan word je aangevallen. Ö
    Maar dat soort mensen zijn idd erg zielig, wie doet zoiets nou? -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Jij had niet veel geluk bij die judowedstrijd hé? Eerst kotst iemand bijna over je heen en dan word je aangevallen. Ö
    Maar dat soort mensen zijn idd erg zielig, wie doet zoiets nou? -.-


    Stiekem was het alle twee dezelfde persoon :S


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Stiekem was het alle twee dezelfde persoon :S

    Dan is dat al helemaal een raar meisje. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had een keer een judo wedstrijd -officieele wedstrijdxD- tegen een vriendin en toen wilde ze me vastpakken bij mn kraag maar toen sloeg ze me prongenlijk fucking hard en toen hebben we de hele wedstrijd tegen over elkaar gestaan en gelachen(lol)(lol)

    Oh man, als mij dat zou gebeuren word ik echt zó pissig. De laatste die het waagde mij te bijten rende huilend naar de juf toe x]

    Zei de scheids niks?


    No growth of the heart is ever a waste

    Slaan! En hard ook! (cat)

    Tanzdiktator schreef:
    Oh man, als mij dat zou gebeuren word ik echt zó pissig. De laatste die het waagde mij te bijten rende huilend naar de juf toe x]

    Zei de scheids niks?

    Ze doet het on opvallend maar pijn deed het wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik zou haar zo hard wurgen :'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 13:01 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Square schreef:
    Jij had niet veel geluk bij die judowedstrijd hé? Eerst kotst iemand bijna over je heen en dan word je aangevallen. Ö
    Maar dat soort mensen zijn idd erg zielig, wie doet zoiets nou? -.-