• ik ben 16 april voor de eerste keer ongesteld geweest, en sinds dien niet meer. hoe kan dat? weet iemand hier iets van, ik ben bang dat er iets vreselijks is! Help..
    Xxx..Robyn


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    jaa dat kan, bij de eerste paar keren is het niet regelmatig enzo, teminste dat was bij mij en a lot of more mensen. op een gegeven moment word het wel elke maand, terwijl het bij mij ook nu weer heel vaag is.[/informatie]


    You'd took my breath but I'll survive.

    neej sry
    ben het ook al mr wordt gewoon iedere maand

    misschiem helpt het al je naar de girlz of ander blad mailt. die helpen daar altijd mee

    Dat kan, dat had ik ook. dat is hartstikke kut, want ik was ook best bang. dat komt omdat je dan héél onregelmatig ongesteld bent. Hoe langer je ongesteld bent, hoe regelmatiger het wordt. Niet dat het voor mij geld, want ik ben nog steeds héél onregelmatig. Ik ben het geworden toen ik .. 11 was, en ben nu bijna 15 ^,^ Ik moet ook aan de pil daardoor -.- maar niks vreselijks, dat van jou, komt goed!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jaa dat kan, bij de eerste paar keren is het niet regelmatig enzo, teminste dat was bij mij en a lot of more mensen. op een gegeven moment word het wel elke maand, terwijl het bij mij ook nu weer heel vaag is.[/informatie]


    jamaar, ik ben de gehele maand mei niet ongesteld geweest, en Juni ook nog niet.. dat zou toch moeten..?


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Ik ben ook 3 maanden niet meer geweest, en toen ineens heel erg ;o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jaa dat kan, bij de eerste paar keren is het niet regelmatig enzo, teminste dat was bij mij en a lot of more mensen. op een gegeven moment word het wel elke maand, terwijl het bij mij ook nu weer heel vaag is.[/informatie]


    jamaar, ik ben de gehele maand mei niet ongesteld geweest, en Juni ook nog niet.. dat zou toch moeten..?
    dat hoeft niet perse. het is niet erg als het in het begin een maand weg blijft. had ik ook wel. tenzij je met een jongen iets onveilig hebt gedaan.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Meestal zijn meisjes de eerste 2 jaar nog onregelamtig. Het kan ook zijn dat het nu weer een half jaar uitblijft. Wees blij zou ik zeggen. \o/
    Op het moment dat je met een jongen naar bed bent geweest zonder gevallen enzo, dan zou ik me zorgen maken. Maar dat snap je zelf ook wel. ;)
    In het begin heb ik het ook een keer 4 maanden overgeslagen.
    Maarja nu de pil he? ^^ Dus kan ik het zelf plannen.

    fjoewhh.. ik begon me al zorgen te maken.. xD


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    en als het egt te lang duurt kn je altijd nog de dokter raad plege ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, als je je toch zorgen maakt, kan je misschien naar de huisarts. ;o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    trek et u ni aan ik had da int begin ook mer da zal allemaal wel goe kome en anders moete da tege u ma fzo zegge en ner den dokter gaan als ge u daar geruster door voelt


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Zoals iedereen hier al zegt,
    in het begin is het heel erg onregelmatig.
    Dan ben je het bijvoorbeeld eerst na een week alweer, en dan duurt het weer 3 maanden.
    Niks om je zorgen maken. :)


    AAP

    Bij de meesten int begin is het onregelmatig, was alleen bij mij niet zo. En ben het nog steeds gwn regelmatig, in tegenstelling tot vele anderen heb ik ook geen last van buikpijnen of ergens anders pijn (: Sommige hebben gwn meer mazzel dan anderen hierin


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja iedereen zegt het al Onregelmatig zijn is heel gewoon.
    Helaas ben ik het niet -_-
    Ik ben het al van af de eerste keer altijd 3 weken na elkaar -_-
    Maar idd niks om e zorgen over te maken.

    jaa dat kan, bij de eerste paar keren is het niet regelmatig enzo, teminste dat was bij mij en a lot of more mensen. op een gegeven moment word het wel elke maand, terwijl het bij mij ook nu weer heel vaag is.[/informatie]


    jamaar, ik ben de gehele maand mei niet ongesteld geweest, en Juni ook nog niet.. dat zou toch moeten..?

    ik oo kniet :S ik ben al 3 maanden en nu oopeens nooit maar ;O ik vind het een beetje eng :S


    don't Worry...Be gay.