• Hallo lieve quizletters,
    ik wil jullie om een gunst vragen, mijn broertje en zusje zijn hele grote voetbalfans en of jullie hun willen suporten, ze hebben er pas 5 maarja, met jullie hulp. Je moet hier wel hyves voor hebbe en het kost hooguit 2 minuutjes en je kan er twee kinderen van 9 heel erg blij mee maken.
    Mn zusje.
    Mn broertje
    Kusjes, Renée.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tragically schreef:
    Edit: met die links kan ik ze nu wel supporteren :3
    Hoe vaak kun je ze supporteren?

    Hihi 1 keertje volgens mij! Maar als je dat wilt doen ben ik je en zijn hun je natuurlijk heel erg dankbaar!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb op je zusje gestemd, maar de pagina van je broertje blijft wit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DEREK schreef:
    (...)
    Hihi 1 keertje volgens mij! Maar als je dat wilt doen ben ik je en zijn hun je natuurlijk heel erg dankbaar!

    Jammer, anders had ik wel wat vaker gestemd :3
    Ik hoop echt dat ze ver in de top 100 komen :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Spain schreef:
    Ik heb op je zusje gestemd, maar de pagina van je broertje blijft wit.

    Dat is raar bij mij doet ie het wel gewoon? ;o Maar bedankt voor het stemmen op mn zusje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tragically schreef:
    (...)
    Jammer, anders had ik wel wat vaker gestemd :3
    Ik hoop echt dat ze ver in de top 100 komen :"D

    Awh dat is super leuk! En dat hoop ik ook ja, als ze mogen zouden ze zo blij zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mensen jullie hoeven alleen maar op de bovenste link te drukken genaamd: M'n zusje en M'n broertje, dan staat er je bent niet ingelogd log in en dan kom je gwn op die pagina en kan je op supporten drukken?? :S
    zo moeilijk is het niet...

    Ik heb ook mijn steentje bij gedragen :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    done :)


    Change, the only good thing in this world.

    Gedaaaan (:


    your eyes are like stars in the night.

    Gedaan (krul)


    -

    Jullie zijn serieus geweldig! : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JumbieBill schreef:
    sorry, ik heb geen hyves


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Soulman schreef:
    (...)

    Toch bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat lief dat je ze helpt. Ik heb gestemd.

    yo, gedaan. (:
    Maar eigenlijk hea, is het best wel onmogelijk dat ze in die top 100 komen:X


    ONLY SEVEN LEFT <3