• Ik verveelde me dus ging ik kaartenhuis bouwen. Na veel prberen kwam ik er achter dat ik er het gedult niet voor heb. Nee écht? Dus toen pakte ik de plakband, plakte alles aan elkaar en mijn kaartenhuis is klaar 8D
    Klik!
    Mooi hea? Ik vind mezelf nu zó geniaal! 8D

    Wie kan er nog meer zo goed kaartenhuizen bouwen? 8D

    Bij de schaatsbaan heb ik dat gedaan. -Zonder plakband :Y)-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    plakband rolletje er nog bij, ghehe. jaa, dat had mijn oom ook ooit gedaan, zonder plakband.. -denk ik-


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Skills _O_

    Ik kon eerst kaartenhuizen bouwen zonder plakband, maar mijn geduld is foetsie. Misschien toch een keer met plakband eentje maken. (nerd)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Haha dat is idd geniaal XD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik ga dat ook probere(nerd)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ging dat doen in het danscafe met bierviltjes, maar toen had ik al genoeg op.. Dus het wou voor geen meter en na heel lang proberen kwam ik tot de conclusie dat bierviltjes meestal rond zijn en dat dat niet goed blijft staan ;p


    La credenza è una medicina contro il timore

    Haha, aan zoiets had ik nog nooit gedacht. Bij mij valt het altijd om als ik het probeer. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wooohh, daar begin ik niet aan. xd


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha geniaal, het beste idee van Nederland .
    (:


    Me so good.

    Nooh! Ik zat daarnet weer te bouwen, viel 'ie mijn kant op! Er zitten nu kaarten in mn shirt T-T

    WEmo schreef:
    Nooh! Ik zat daarnet weer te bouwen, viel 'ie mijn kant op! Er zitten nu kaarten in mn shirt T-T


    whahahahahahaha


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Waw, beautiful. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    cool, ik kom niet verder dan 3 verdiepingen :Y)

    Wij doen het altijd op school in ons tussenuur, maar die tafels zijn heel glad, dus het valt na een stuk of 2/3 lagen sowieso al weer om. En anders gaat er wel iemand op de tafel slaan ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Smeagol schreef:
    (...)

    whahahahahahaha

    Niet grappig, er staan nog maar 2 kaarten overeind, en ik had al 4 lagen van 30 kaarten breed T-T