• Nu ben ik toch wel benieuwd of er nog mensen zijn die hun pen fout vasthouden.

    Ik doe dat en daardoor wordt een deeltje van mijn ringvingers bot/vlees ingedrukt als ik een pen vasthoud. Tegen het einde van de dag is dat plekje zo helemaal mals en de volgende ochtend is het een harde boebel. Echt heel raar, maar ik heb er geen last van. :'D
    - Niet denken dat het goor is, want dat is het niet. Je zou het nog niet eens zien als je het niet wist -

    En jullie?
    Of ben ik de enige? ^^


    Let the Night embrace you

    Dan hou ik hem ook verkeerd vast, nooit in de gaten gehad dat ik hem verkeerd vasthad


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijn pengreep is verkeerd. Ik ben linkshandig en daar werd vroeger geen rekening mee gehouden, zoals ik een vulpen kreeg voor rechtshandigen. Ik gebruik eigenlij vier vinger i.p.v. drie. Mijn ringvinger gebruik ik waar je je middelvinger onder de pen moet vasthouden en mijn middel- en wijsvinger zitten samen op de plek waar alleen mijn wijsvinger hoort te zitten. Daarnaast hou ik mijn pen te krampachtig vast en moet hem eigenlijk ook nog hoger vastpakken.


    Think before you act.

    Hestia schreef:
    ik verkeert :3 ,op de basisschool zijden ze dat ik hem anders wast moest houden en kreeg ik een speciaal dingestje maar die haalde ike r altid af xD

    Ik kreeg ook zoiets! Een schrijfknobbel. Maar ik vond het echt belachelijk.(krul)


    effort never betrays you

    Ik hou hem ook fout vast. Normaal hoor je hem een beetje schuin te houden, maar ik hou hem bijna helemaal recht vast(krul)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 20:06 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    January schreef:
    (...)
    Ik kreeg ook zoiets! Een schrijfknobbel. Maar ik vond het echt belachelijk.(krul)

    Ik raakte de mijne gewoon kwijt (krul)

    Ik heb wel van die pennen die zo'n kneed ding hebbe aan het einde met deukjes in (ongeveer als een stabilo-pen) maar da's zooooooooooo irritant om die in die volgorde te houden

    ik hoop dat ik geen illigaals spreek

    Ik heb hem ook verkeerd -_-'


    Trust me. I'm the doctor

    Ik hou hem altijd verkeerd vast, blijkbar moet je je middelvinger er namelijk onder houden, maar het boeit me echt niets haha :x

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik raakte de mijne gewoon kwijt (krul)

    Ik deed de mijne ver genoeg omhoog zodat ik er eigenlijk geen last meer van had.(krul)


    effort never betrays you

    January schreef:
    (...)
    Ik deed de mijne ver genoeg omhoog zodat ik er eigenlijk geen last meer van had.(krul)

    Gewoon "kwijt raken" en dan moet je een nieuwe kopen of zonder zitten, ik koos altijd voor het 2e, had ik daar ook geen last meer van (krul)

    Ik heb dat ook xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb dat ook xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    WEmo schreef:
    (...)
    Gewoon "kwijt raken" en dan moet je een nieuwe kopen of zonder zitten, ik koos altijd voor het 2e, had ik daar ook geen last meer van (krul)

    Het probleem was bij mij dat de school die dingen in voorraad had. Als je hem kwijt raakte werd eerst de leraar eens boos op je, en dan kreeg je er vervolgens nog een nieuwe.(cat)


    effort never betrays you

    WEmo schreef:
    (...)
    Gewoon "kwijt raken" en dan moet je een nieuwe kopen of zonder zitten, ik koos altijd voor het 2e, had ik daar ook geen last meer van (krul)

    Haha, ik had er ook eentje en hij ligt nog altijd in de schuif.
    Ik heb het nooit gebruikt, omdat ik dat echt irritant vond en niemand zei er wat op. x)


    Let the Night embrace you

    January schreef:
    (...)
    Het probleem was bij mij dat de school die dingen in voorraad had. Als je hem kwijt raakte werd eerst de leraar eens boos op je, en dan kreeg je er vervolgens nog een nieuwe.(cat)

    Mehehehe! Zeggen 'Ik heb m opgegeten' (krul)