• Nu ben ik toch wel benieuwd of er nog mensen zijn die hun pen fout vasthouden.

    Ik doe dat en daardoor wordt een deeltje van mijn ringvingers bot/vlees ingedrukt als ik een pen vasthoud. Tegen het einde van de dag is dat plekje zo helemaal mals en de volgende ochtend is het een harde boebel. Echt heel raar, maar ik heb er geen last van. :'D
    - Niet denken dat het goor is, want dat is het niet. Je zou het nog niet eens zien als je het niet wist -

    En jullie?
    Of ben ik de enige? ^^


    Let the Night embrace you

    ik zou niet weten(krul)

    Zoals ik hem nu vasthoud, kan ik tenminste schrijven xd
    Maar ik heb een bobbel op mn middelvinger, maar dat kan ook komen door teveel schrijven xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    January schreef:
    (...)
    Ik kreeg ook zoiets! Een schrijfknobbel. Maar ik vond het echt belachelijk.(krul)


    bij ons moest je volgens mij 3 vinger onder de pen en de wijsvinger en duim er boven die het soort van vast hielden, ik gebruik ook me middelvinger. die dingen waren echt irri(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cloudburst schreef:
    Ik heb een schrijfknobbel (zo'n verdikt stukje aan je middenvinger), wat aantoont dat ik mijn pen ook verkeerd vasthoud. (':


    Only losers can act the way you do

    Faerie schreef:
    (...)
    Haha, ik had er ook eentje en hij ligt nog altijd in de schuif.
    Ik heb het nooit gebruikt, omdat ik dat echt irritant vond en niemand zei er wat op. x)

    De mijne had ik in n ander zn laatje gepropt 8D

    Ik houd 'm verkeerd vast :') Maar ik kan ook op de goede manier schrijven hoor ^^. Alleen meestal dus tussen wijsvinger en middelvinger, ehm er dus helemaal tussengeklemd, tegen het tweede kootje :'D En verder geen last van knobbeltjes ^^. Ze probeerden 't op de basisschool ook te corrigeren, maar ach.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Flawless schreef:
    Ik houd mijn pen juist vast denk ik.


    Hope goes lost but never dies.

    Flawless schreef:
    Ik houd mijn pen juist vast denk ik.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Cloudburst schreef:
    Ik heb een schrijfknobbel (zo'n verdikt stukje aan je middenvinger), wat aantoont dat ik mijn pen ook verkeerd vasthoud. (':


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ook ^^
    Ik kan er niets aan doen, ik heb altijd al zo geschreven.
    Ik heb zo'n mals stukje op mijn ringvinger ^^ Maar bij mij is het 's ochtends niet hard. Nou ja, niet zo hard als mijn andere vingers. Of misschien ligt dat gewoon aan mijn ringvingers?


    Live life limitless.

    Oké dat heb ik dus niet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hou mijn pen juist vast, maar ik heb wel een schrijfknobbel. :Y)

    pseudoniem schreef:
    haha ik heb zon "bobbel" op mijn middelvinger. Dus ja ik houd em ook verkeerd vast.

    Ik ook.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    vroeger hield ik hem altijd fout vast. :')
    maar dat heb ik afgeleerd en hou hem nu goed vast . ;p


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb mijn pen nauwelijks vast (krul) Maar ik hou hem wel goed vast.


    -

    Ik heb vroeger heel vaak mijn pen verkeerd vastgehouden waardoor ik nu een bult heb op mijn middelvinger. Nouja, niet echt een bult, maar ik denk zoiets hetzelfde als jou. Helaas gaat het niet meer helemaal weg. --'

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 22:23 ]


    your eyes are like stars in the night.