• Ik heb echt een kutstem. Ik heb namelijk een hele harde stem, zo hard dat het lijkt alsof, als ik praat, continu om aandacht vraag. Vraag het maar aan mensen die mij echt hebben horen praten, die hebben het vast ook wel gehoord. En serieus omg, het lijkt echt alsof ik continu aandacht tekort kom als ik praat.
    Is er nog iemand met zo'n stem? ;d

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:33 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Pff. Ik praat ook een beetje zo, lol Mé uiterlijk is niet kakker, maar ik praat heel meisjes'achtig ofzo volgens sommige xd

    Mijn stem klinkt altijd best lief, zoals ik mezelf hoor dan. Mensen zeggen altijd dat ik harder moet praten, maar dat kan ik niet. Want dan gaat mijn stem naar de klote.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik meld me, haha :Y) Ik geef er niet zoveel om als mensen er iets over zeggen, vervolgens schreeuw ik toch alleen maar naar ze, lol.

    Witherwings schreef:
    Ik ben gewoon echt.. een lelijke stem. Echt lelijk gewoon.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mensen zeggen altijd dat ik een schattige stem heb.. Maar dat is niet zo :Y) Ik heb volgens mij echt een kakkerstem. En mensen vinden vaak dat ik te hard lach, en daardoor schrikken ze ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Troost je met de gedachte dat je je eigen stem altijd anders hoort dan dat anderen hem horen. =']


    ars moriendi

    Ik heb een soort van harde stem. Het lijkt net of ik constant boos ben en dat ik keiluid praat. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jovi schreef:
    Troost je met de gedachte dat je je eigen stem altijd anders hoort dan dat anderen hem horen. =']

    Ik krijg van heel veel vriendinnen altijd te horen van 'Dude, prata eens wat zachter' en 'Omg, zachter praten, jezus' enzo. D:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Soms ben ik aan het praten, en kom ik er later pas achter hoe hard ik zat te schreeuwen. ;x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    voor mijn gevoel heb ik een normale stem, alleen als ik filmpjes terugkijk waarin ik praat klinkt mijn stem echt heel stom=[


    Music on, word off

    nu ik er zo over na denk, heb ik inderdaad best een kut stem ö


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb zo'n lelijke, lage stem :') Echt hoor. *Bromt*


    "I shut my eyes in order to see.'

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik krijg van heel veel vriendinnen altijd te horen van 'Dude, prata eens wat zachter' en 'Omg, zachter praten, jezus' enzo. D:

    das best flauw want jijzelf kunt daar toch niks aan doen? :') je kunt moeilijk de hele dag op het volume van je stem gaan letten


    ars moriendi

    Ik heb ook een meeeegaaa luide stem, het ergste van al is dat mijn stem ook heel scherp is en ookal staat een persoon 5 cm van me, ik heb niet door dat ik gewoon megaluid praat.
    Zo, je bent niet alleen dus !

    mijn stem is redelijk laag en niet zo luid xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.