• Ik heb echt een kutstem. Ik heb namelijk een hele harde stem, zo hard dat het lijkt alsof, als ik praat, continu om aandacht vraag. Vraag het maar aan mensen die mij echt hebben horen praten, die hebben het vast ook wel gehoord. En serieus omg, het lijkt echt alsof ik continu aandacht tekort kom als ik praat.
    Is er nog iemand met zo'n stem? ;d

[ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:33 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Ik ben wel tevreden met mijn stem, maar mijn lach is daarentegen echt verschrikkelijk. D:

''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

mijn stem is erg laag en klinkt erg droog, maar dat zorgt voor melige momenten;p
    &ik heb altijd een andere lach, best raar :x

Me so good.

mijn stem is best laag, en soms praat ik gewoon hard zonder dat ik het door heb-_- en dan komt iemand langs:"Praat wat zachter" Dat is echt niet leuk, ik ken je gevoel.
    Ik lach trouwens vreselijk! A. Ik lach te hard. B. mijn lach is altijd anders, ik lach soms als een paard:|

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Smeagol schreef:
    mijn stem is best laag, en soms praat ik gewoon hard zonder dat ik het door heb-_- en dan komt iemand langs:"Praat wat zachter" Dat is echt niet leuk, ik ken je gevoel.
    Ik lach trouwens vreselijk! A. Ik lach te hard. B. mijn lach is altijd anders, ik lach soms als een paard:|

Same x'd

ik praat heel snel, waardoor ik soms iets 2x moet vertellen - ook erg vervelend.

Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

FeelinAlive schreef:
    Als je juist heel zacht praat moet je telkens herhalen wat je hebt gezegd of mensen knikken gewoon en weten dan helemaal niet wat je hebt verteld. Ik zou juist blij zijn met jouw harde stem!
    Ruilen? xd

Learn who you are before someone tells you who you should be.

Als ik schreew heb ik de hoogste stem, maar als ik gewoon praat is het ook lelijk laag. ;/

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

IKKE!
    Maar dat weet je wel. Maar bij mij komt het gewoon omdat ik Rotterdamse ben. <_>
    Ik lach hikkend, en ik praat héél snel.
    En door mijn accent moet ik het altijd herhalen.

[ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 10:51 ]

We'll still love each other, forever and always. <3

Ik praat gewoon vet hard, terwijl ik dat zelf vaak niet eens door heb. 8D

Big girls cry when their hearts are breaking

Mercurial schreef:
    Ik praat best hard, maar ik heb geen extreem zware of lage stem. Het probleem bij mij is dat ik nooit nadenk over het volume waar ik op spreek. (krul)

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ik praat dus echt gewoon zacht, mensen vragen drie keer of ik het wil herhalen ><

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

Haha. Ja, ik moet er ook altijd op letten dat ik zacht praat (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

ik heb een veel erger probleem
    ik kan niet stoppen met praten
    wie heeft dat probleem nog???

I know you're lonely, but you're not alone.

die van mij is normaal, maar best zacht. Ik heb vaak dat mensen mij niet verstaaan. Da's ook zeer irritant:(

Live, Laugh, Love and everything will be okay

Euh, ik praat laag, vind ik zelf. En ik heb geen problemen met hardpratende mensen want zelfs dié versta ik amper. Ik moet altijd aan iedereen vragen of ze iets willen herhalen >

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen