• Ik heb dus Dinsdag een tentame maatschappijleer van 18 paragraven -.- - hoe ik dat er ooit in ga krijgen is een raadsel - maar het probleem is, ik kan m'n concentratie er niet bij houden. Elke keer als ik begin met leren komt er wel iemand binnen, of belt er iemand.... Of ik ga tv kijken

    Dus iemand tips om m'n concentratie erbij te houden? :Y)

    Dit topic slaat nergens op maarja

    Holy shit, wij hoeven in het hele jaar geen enkele paragraaf te leren ;o

    Je moet niet te lang achter elkaar leren en in een goed opgeruimde/rustige plek gaan zitten leren (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 16:55 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seaside schreef:
    Holy shit, wij hoeven in het hele jaar geen enkele paragraaf te leren ;o

    Je moet niet te lang achter elkaar leren en in een goed opgeruimde/rustige plek gaan zitten leren (:


    Ookal zo'n geweldig onderwerp NIET...
    Politiek :|

    Ik ben ook zo druk, maarja ik weet waarvoor ik het doe. Dus gewoon muziek aan, Pc uit en dan leren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb niet eens maatschappijleer (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Je moet het proberen in stukjes te hakken, elke keer misschien 1 paragraaf? En dan moet je vooral veel herhalen. Dus wat dacht je er van om met paragraaf 1 te beginnen, dan even een pauze te nemen en paragraaf 2 te leren en daarbij ook te kijken of je 1 nog weet, en dan telkens eentje erbij doen en dan even pauze.
    Je kan ook een mindmap maken, maar ikzelf heb daar echt een hekel aan xd
    Succes ermee!


    “Love is a contradiction.”