• nou morgen komt 1 van mijn beste vriendinnen helemaal vanuit emmen naar mij toe en komt bij me slapen, alleen nu weten we dus niks te doen, wel dat we sowieso ijs en chocolade gaan eten want het is een soort van uit met haar vriendje (?) en ze heeft verdriet, ook wil ik graag huil films downloaden.. maar weet iemand wat leuke horror films ? of iemand nog andere ideeën ? c:
    alvast bedankt. _O_

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 13:22 ]


    Life is a beautiful struggle

    a walk to remember is superzielig?


    Change, the only good thing in this world.

    Remeber me is een zielig film:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hachi )':


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Emmen ftw :'D

    The Lovely Bones.
    A Walk To Remember.
    Remember Me.
    Dear John.
    The Last Song.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Remember Me of Letters To Juliet, daar moest ik bij janken, lol.

    ps I love you


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Weet je zeker dat je huilfilms wil? Op zulke momenten kijk ik liever wat thriller of horror, anders wordt ze er steeds aan herinnerd.


    Olive

    Remember Me, is een zeer mooie film. Écht huilen had ik alleen niet, maar ik stond wel op het punt 8D
    Én én! Maak samen met haar de straat Bieber-proof 8D

    WEmo schreef:
    Remember Me, is een zeer mooie film. Écht huilen had ik alleen niet, maar ik stond wel op het punt 8D
    Én én! Maak samen met haar de straat Bieber-proof 8D

    schat,
    mijn hele kamer hangt er mee vol,
    inclusief de 2 posters van jou en sarita ! <3


    Life is a beautiful struggle

    Proserpina schreef:
    Weet je zeker dat je huilfilms wil? Op zulke momenten kijk ik liever wat thriller of horror, anders wordt ze er steeds aan herinnerd.

    haha mischien is dat ook wel een goed idee :')


    Life is a beautiful struggle

    Hestia schreef:
    Remeber me is een zielig film:Y)


    heeeeeeel erg zielig ja ;[


    Alleen maar tranen van geluk

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    schat,
    mijn hele kamer hangt er mee vol,
    inclusief de 2 posters van jou en sarita ! <3

    Dus te beginnen met jou kamer -Sarita&Moi onze posters zijn uitzonderingen want dat zijn RubenRubenBieber posters 8D-

    Proserpina schreef:
    Weet je zeker dat je huilfilms wil? Op zulke momenten kijk ik liever wat thriller of horror, anders wordt ze er steeds aan herinnerd.


    Inderdaad. Ik had een keer liefdesverdriet en ik ging met mijn vriendin Titanic kijken. Toen werd ik al helemaal depressief. Je kan beter een horrorfilm of een komedie kijken :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    dear John

    WEmo schreef:
    (...)
    Dus te beginnen met jou kamer -Sarita&Moi onze posters zijn uitzonderingen want dat zijn RubenRubenBieber posters 8D-

    die blijven het leukste. <3


    Life is a beautiful struggle