• Maar wat doet mijn leraar wiskunde, die gaat voor mijn neus zijn broodjes opeten, dus ik denk dan mag ik ook, dus ik pakte mijn flesje drinken. Durft hij te zeggen dat ik het weg moet doen omdat we niet mogen eten in de klas. --' hoezo de wereld is oneerlijki verdeeld.
    s.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat deden sommige leraren bij mij ook. Dat is zo lullig.. T_T


    Protège moi de mes désirs.

    Dat is een soort voorrecht dat leraren voor zichzelf hebben gemaakt.
    Net als dat leerlingen bij mij op school de '5 min. overstaptijd' hebben verzonnen, waardoor je dus 5 min. te laat in de les mag komen.
    Maar leraren gun ik het niet, die zijn stom x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Bij ons mag je wel water drinken in de les, maar de rest niet. ^^
    Maar leraren zijn wel oneerlijk, zij mogen wél te laat komen en wij niet oÕ


    I'll need a little more luck than a little bit.

    In de eerste had ik een nederlands docent die marsrepen uit de automaat in de aula ging halen, en cola ook. En toen er een ijscoauto voor de school stopte ging ze een ijsje halen. Ze zat ook met haar mobiel te spelen als wij werkte. En dat terwijl het zomer was, we in het warmste lokaal van het noodgebouw zaten, en alleen 1 flesje met water mochten hebben en dat mochten we niet bijvullen.
    Maar halve wegen het jaar erna ging ze weg, gelukkig.

    Vet oneerlijk ja.

    Als ik onder de les honger heb eet ik gewoon onopvallend een koekje :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij gebeurd dat niet :'] soms mag ik gewoon eten en drinken in de les, bij mijn mentor. Oh, hij is zo awesome :'DD


    Destroy what destroys you.

    Oh, bij ons mag dat ook niet. Wij zaten een keer bij technologie, en wij waren aan het drinken, komt die lerares eraan 'Je mag niet drinken in het lokaal he, dat weten jullie?' Wij hadden zoiets van "oh oké." Dus wij lopen mooi met z'n 4en het lokaal uit, gaan we daar staan drinken.
    Die lerares komt er zo bij staan, vond het ook helemaal niet erg ofzo, haha :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Bij ons is het in de klas normaal om het gewoon te doen, ookal mag het niet :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cassidy schreef:
    Als ik onder de les honger heb eet ik gewoon onopvallend een koekje :]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bij ons mogen we het normaal niet doen, maar de leerkrachten laten het wel toe. Maar met gsm's is het bij ons ook zo. Sommige leerkrachten zenden gewoon berichten en wij mogen dat dan niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cassidy schreef:
    Als ik onder de les honger heb eet ik gewoon onopvallend een koekje :]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Idd! Hetzelfde met mobiels. Docenten zitten heel vaak de sms'en en wij mogen niet! Maar laatst was ik bij AK en toen zat mijn leraar de sms'en e toen vroeg ik: 'OEH MAG IK OOK?^^' en hij zo van: 'Ja, tuurlijk. Ik doe dat toch ook, dan mogen jullie dat ook.' op dat moment hield ik van die kerel 8D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Bij ons is dat ook, dus zeg ik: Ja, als u mij nog les wilt geven, dan zal u mij nu iets moeten laten eten, anders lig ik dadelijk op de grond en dan is de les verpest. :Y)

    De leraren zijn ook zo gemeen! Bij ons in de lokalen is het ijskoud (er is helemaal geen verwarming) en dan mogen we onze jas niet aanhouden. Nou ik had op een gegeven moment al twee sjaals om en als laatste deed ik ook mijn jas aan. Dikke schijt aan de leraar!(krul)


    Think before you act.

    Cassidy schreef:
    Als ik onder de les honger heb eet ik gewoon onopvallend een koekje :]


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik honger heb, ik ga gewoon eten. Maar sommige zien dat gewoon niet. :Y).


    Smiling but close to tears.