• Een paar dagen geleden was ik bij mijn oma, die dement aan het worden is. Ze vergeet heel veel, terwijl ze nog niet zo oud is. Haar moeder had dat ook en is er aan gestorven.
    Dus toen ik bij haar was, had ze een paar notitieboekjes liggen. Ze vroeg of ik eentje wilde hebben, maar ik weigerde eerst omdat ze nogal ouderwets zijn. Toen ik wegging die avond, heb ik er dan toch twee meegenomen. Niet omdat ik ze mooi vond, maar omdat ik iets wil hebben als herinnering voor als mijn oma zou sterven.
    En nu vind ik me echt raar, want ze is best wel nog gezond en nu heb ik het gevoel dat ik haar dwing om te sterven of zo, maar dat wil ik dus totaal niet.
    En nu vraag ik me af of het normaal is dat ik iets wil als herinnering van haar terwijl ze nog gezond is?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 19:47 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind het normaal. Vorig jaar kreeg ik een bier opener sleutelhanger van hem (We liepen op de kerstmarkt waar je ze kreeg) Die hangt nu nog steeds aan mijn sleutels terwijl mijn opa nog heel gezond is.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hm, ja dat lijkt mij wel normaal :'D Ik vind 't zelf af en toe ook fijn om iets mee te nemen als herinnering. En voorderest, sterkte met je demente oma (: Mijn oma is ook dementerend, en da's soms geen pretje (flower) En ik vind 't lief van je, dat je zoiets meeneemt :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heel normaal. had ik maar hetzelfde kunnen doen. Ik denk dat het heel normaal is dat mensen een herinnering willen aan iemand die gestorven of stervende is, maar een herinnering aan de betere tijden dan. Dus het is echt wel normaal!! =)

    Mijn tante heeft waarschijnlijk alzheimer [of ik weet niet precies hoe je dat schrijft]. Ik heb er geen verstand van. Maar ik denk wel dat dat normaal is,,,

    Ik vind het helemaal niet raar. Zelf zou ik ook zo iets doen in jou geval.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik begrijp je volkomen je wilt gewoon voor altijd vast houden hoe aardig ze was en zo lijkt me :Y)


    When things don't go right, turn left.

    ik begrijp je wel,
    want het kan natuurlijk altijd verkeerd gaan in de tijd dat je haar niet ziet,
    ookal is ze nog gezond.


    I'm a butterfly.

    zo heb ik een ketting van mijn opa en oma gekregen met mijn naam, voorals 1 van hun dood gaat -wat hopelijk nog lang niet gaat gebeuren- ik toch een aandenken heb. :')
    en het is niets raars ofso. o:


    Life is a beautiful struggle

    Sesamestreet schreef:
    Phoe, relax, je doet niets abnormaals ofzo. Ik herken me dit keer wel in je, want zoiets zou ik ook makkenlijk kunnen doen. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    Ik vind het normaal. Zo heb je alvast iets wat je aan haar herinnerd voor wanneer ze er niet meer is. Ik vind het juist lief van je


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    dat is heel normaal


    You can't not look cool with a crossbow.

    Genius schreef:
    Ik vind het normaal. Zo heb je alvast iets wat je aan haar herinnerd voor wanneer ze er niet meer is. Ik vind het juist lief van je


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    het is normaal hoor. ik had het zelfde:$


    Keep calm, fake a smile and move on

    dat is echt heel normaal ik heb dezelfde situatie en ik heb een ring van haar op mijn nachtkastje liggen gewoon omdat ik weet dat mijn ene tante als het gebeurd alles gaat meenemen wat echt waardevol is en dingen die echt 'haar' zijn.


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit meegemaakt ondanks ik toch al wat mensen heb verloren, maar het is normaal. Ik snap goed dat je juist van die dingetjes wilt hebben als herinnering aan je oma, ik denk dat zij het ook juist fijn zal vinden dat jij natuurlijk nog aan haar denkt. Heel veel sterkte! (:


    your eyes are like stars in the night.