• Hoi hoi!

    Ik heb jullie hulp nodig.
    Ik zoek namelijk een cover en kan zelf daar geen inspiratie voor vinden.
    Ik weet zelfs niet wat ik er op zou willen. Jullie hebben dus de volledige vrijheid!

    Hier is wat extra informatie:

    * Titel: Chubby & Mr. Badboy
    Deze moet er op, maar je mag me die zonder titel ook doorsturen.

    * Er moet geen naam op

    * Als het op een mooie manier lukt, mag je één van deze tekstjes er ook op zetten (zonder aanhalingstekens):

    'Every girl wants a bad boy who will be good just for her'
    'I'm not fat, my stomach is in 3D'
    'Anybody can drive in a straight line, but it takes an expert to handle the curves.'
    'Chubby girls cuddle better'
    'Bad boy. Good lips'
    'Bad boys ain't no good. Good boys ain't no fun.'
    etc.

    Ook hier kan je zelf een tekstje/zin plaatsen als je dat vindt passen.


    * Korte Samenvatting: Ik heb nog niet echt een samenvatting, maar het gaat over een onpopulair meisje dat wat aan de mollige kant is en een heel populaire badboy die elkaar eerst niet mogen, maar uiteindelijk voor elkaar vallen. Yes, it's cliché. Echt extreem cliché zelfs, maar ik ben van plan om er een eigen draai etc. aan te geven en het ook realistischer te maken dan de meeste verhalen.

    * Eventuele plaatjes: Deze moeten er niet perse in, maar het kan je misschien inspiratie geven (:



    Ik heb het liefst mensen zonder een duidelijk gezicht.
    Je kan je volledig laten gaan, maak een cover zoals jij dat vind passen bij dit verhaal! (ik heb namelijk zelf geen idee hoe ik het wil hebben...)

    * Sfeer die het weer moet geven: Ik wil er graag een komisch, maar ook 'romantisch' verhaal van maken. Niets grimmig of dramatisch dus. al mag het ook niet te onnozel worden.

    * Verticaal, alsjeblief

    * Ik hou niet van een knip-plak uiterlijk, als je begrijpt wat ik bedoel.

    * Een vrolijk en simpel lettertype lijkt me het best te passen, maar je moet maar zien wat het mooist uitkomt op jouw cover.

    Als je nog informatie nodig hebt, laat je het me maar weten!

    Ik ben nog aan het nadenken over een eventuele beloning, maar tot nu toe heb je sowieso mijn eeuwige dank te verdienen en natuurlijk de vermelding van je naam (:

    UPDATE: Ik geef een BELONING van 9 CREDITS + maak een apart hoofdstukje met alle covers + makers die het niet gehaald hebben.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 21:40 ]


    Mhm?

    Ik ga dit zoooo hard lezen. Poging tot cover volgt misschien, ik ben momenteel bezig met een cover voor mezelf. ^.^ En cliché's zijn soms des te heerlijker + jouw kennende wordt het weer fantastisch. x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    I'll try something ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga wat proberen! (Niet voor de credits, tegen de verveling en om jou blij te maken)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 20:01 ]


    obsessive rage

    Ik word helemaal wild van dat tweede plaatje. Die man is zo sexy. Mijn fantasie gaat met me aan de haal, en mijn lichaam wordt een beetje warm, oepsie.
    Je hebt me zojuist inspiratie gegeven voor mijn eigen verhaal! [/b]

    Mogen die plaatjes evt. wel?


    I just caught the wave in your eyes

    Ja hoor (: Ik bedoelde eigenlijk dat het niet hoeft, maar dat het wel mag (: Ik zie nu ook dat het niet zo overkomt.. Woops..


    Mhm?

    Hahaha ja idd t lijkt een beetje alsof je zegt: Gebruik ze vooral niet!

    anyway tnx ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Mooie plaatjes en je verhaal idee klinkt leuk. Ik kan helaas geen cover voor je maken.


    Physics is awesome

    Mijn cover-kunsten zijn niet zo goed als sommige Q'ers, dus ik geen poging wagen, maar je verhaal lijkt me wel wat. Zou je me misschien willen waarschuwen als je er aan begint/ hij online staat? Alvast bedankt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    is dit te heavy :') of zo


    I just caught the wave in your eyes

    Nee, hoor (: Ik ben een grote meid, ik kan wel tegen 'vieze' plaatjes ^^


    Mhm?

    ok ^^ ik ben geloofk 5 jaar jonger ofzo :')

    maar is t een geschikt plaatje voor miss chubby?


    I just caught the wave in your eyes

    Jep (:


    Mhm?

    Ik ben benieuwd naar jullie resultaten! (:


    Mhm?



    Even een niet echt geslaagde poging... Als iets anders moet, ben ik er (:


    obsessive rage