• Ik had daarstraks een gesprek met mijn broer, aan de hand van mijn vorige topic (klik). Stel hé.. wat nu als ik straks echt kanker blijkt te hebben ofzo? Het idee vind ik zo vreemd. En het erge is dat ik er nog rustig onder blijf ook.. Gewoon, omdat ik er niets aan kan doen. Ik ben echt vet in de war nu en ik vind het zo erg dat ik gewoon niet naar buiten kan. Ik zit hier gewoon in mijn kamer en moet maar gewoon mijn tijd verdrijven met lezen, schrijven, vervelen, slapen, en niets doen.

    Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Als je zoiets zou horen bedoel ik dan. Helemaal uitfreaken? En weet iemand nog dingen om mijn tijd op te vullen?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 17:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is moeilijk om je voor te stellen wat je in zo'n situatie zou doen o_o Ik zou 't echt niet weten. Mijn doktersrecept: Veel patience spelen met mensen genaamd Nynke. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk dat ik heel rustig zou blijven en alles langs me heen zou laten gaan. Gewoon, even niks.

    Sterkte, meisje!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou geschok zijn en vreselijk bang zijn.

    Tijd om te verdrijven:
    Boeken lezen, muziek hard opzetten en zorgen dat je niet meer kan denken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het niet weten. Ik denk dat ik me terug zou trekken en gewoon even alles rustig op een rijtje proberen te zetten en afleiding te zoeken. Niks is nog zeker. Ik zou gewoon even rustig aan doen als ik jou was..
    En je tijd opvullen met.. mmm, lezen, schrijven, copmuteren, mensen bellen


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hmm. Ik weet hoe het voelt, en niet omdat ik kanker heb ofzo. Maar omdat heelveel van me familieleden dat hebben en hadden. Hadden, niet in positieve zin. Je moet positief blijven denken, en leuke dingen te doen.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Hoe zou ik moeten weten hoe ik zou reageren als ik zoiets krijg te horen. Dat kan jeje gewoon niet voorstellen dus geen idee.


    -

    ik denk dat ik gewoon in shock zou zijn


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    eerlijk gezegt, ik hou echt gebroken zijn.

    maar licht er aan, als het kwaadaardig is. ben je eigenlijk al bijna op gegeven.. zoo zie ik het

    Sterkte.


    Some angels have no wings.

    Ik zou er een paar dagen helemaal kapot van zijn, maar daarna de moed niet opgeven. Want waar leven is, is hoop. Je tijd moet je gewoon verdrijven met leuke dingen doen en juist niet op de bank hangne, want dan moet je er juist aan denken.

    Ik zou denken; veel gamen, van die spelletjes waarin je je helemaal verdiept, waar je je agressie op kwijt kunt 8D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 18:01 ]

    Ik heb de situatie zelf meegemaakt (Ik kreeg te horen dat ik een Chronische ziekte had, Crohn, en kon meteen medicijnen halen die voor mijn leeftijd extreem zwaar zijn en kon elke 2 weken bloedprikken omdat er een kans was dat ik er kanker van kreeg), en het voelde letterlijk alsof Crohn naar me toe kwam lopen, "Hoi, jij komt lekker nooit meer van mij af", en me toen een harde bitch-slap in mijn gezicht gaf.
    Maar het is ook een ontzettende wake-up call. Ik denk dat je zoiets alleen begrijpt als je het ook meemaakt, dus ga ik er vanuit dat je snapt wat ik bedoel.
    Wat je zowiezo écht niet moet doen, is op het internet gaan zoeken. Hoe nieuwsgierig je ook bent, niet doen. Dan krijg je dingen te zien waardoor je letterlijk kotsmisselijk wordt, niet omdat het vies is, maar.. Nja, dat kan ik niet uitleggen denk ik.
    Anyway, sterkte!
    (flower)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 23:32 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -Faceplant. Ik weet denk ik wel wat je bedoelt ja. Ik zoek verder idd ook niets op, dat deed mijn vader vroeger ook altijd als ze iets nieuws bij hem vonden en dan ging hij idd zelf het verhaal invullen en dan ben je nog veel verder van huis. Maar in ieder geval bedankt voor je goede raad :Y). Maar Crohn, is dat niet iets aan je darmen? Of zit ik dan helemaal verkeerd? En dat lijkt me dan idd wel vet raar ja. Als je gewoon normaal altijd gezond bent en dan ineens hele zware medicijnen moet slikken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou echt 24/7 paniek hebben. Ik ben als de dood voor ziektes, en voor ziekenhuizen dus mij kan je waarschijnlijk onder de grond uittrekken omdat ik bang ben dan. (':
    Kijk een film, bel met vrienden, pak een gameconsole (gameboy bijvoorbeeld), ik weet het echt niet ;o


    your eyes are like stars in the night.

    He pff.
    Ik weet echt niet wat te zeggen. Ik kan je niet beter maken, en ik denk dat je alle troostende/lieve/luchtige/opvrolijkende berichtjes die ik maar kan bedenken, al gehad hebt..

    ik leef met je mee! < dan die maar ^^

    Ikzelf zou compleet in paniek raken, echt, ik zou doordraaien. Ik zou het gewoon...zo erg vinden. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn ouders want ik weet dat die meer kapot zouden gaan als ikzelf. Ik wens je ontzettend veel sterkte toe, maar om de tijd de vullen zou ik even niets weten.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Jabberwocky schreef:
    Ik had daarstraks een gesprek met mijn broer, aan de hand van mijn vorige topic (klik). Stel hé.. wat nu als ik straks echt kanker blijkt te hebben ofzo? Het idee vind ik zo vreemd. En het erge is dat ik er nog rustig onder blijf ook.. Gewoon, omdat ik er niets aan kan doen. Ik ben echt vet in de war nu en ik vind het zo erg dat ik gewoon niet naar buiten kan. Ik zit hier gewoon in mijn kamer en moet maar gewoon mijn tijd verdrijven met lezen, schrijven, vervelen, slapen, en niets doen.

    Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Als je zoiets zou horen bedoel ik dan. Helemaal uitfreaken? En weet iemand nog dingen om mijn tijd op te vullen?


    Dat is normaal, je kan er niks aan doen, zo dacht mijn moeder dus ook.

    Gewoon anar de dokter gaan en laten onderzoeken.
    Misschien is het wel wat anders?
    Nu zit je jezelf alleen amar druk te maken
    terwijl er misschien niks aan de hand is..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.