• Ja? Ik ben een gezond meisje van 11. En nu stalken alle jongens achter mij en mompelen ze de hele tijd, "Misha, waarom heb jij geen vriendje?" Dat zitten ze te herhalen én te herhalen. Dat negeer ik dus. Zelfs probeert mijn beste vriendin me te koppelen met de badboy. Ik dank haar voor haar hulp, maar ik hoef er géén. Dat begrijpt ze dus niet. Is het zo raar dat ik nog nooit verliefd ben geweest?


    We love because he loved us first - John 4:19

    De badboy? Van 11? x'D


    ars moriendi

    Dat is helemaal niet raar, de meeste meisjes beginnen pas op hun veertiende ofzo echt naar jongens te kijken. Wees niet bang, ze proberen je alleen maar te plagen, het komt echt nog wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jovi schreef:
    De badboy? Van 11? x'D

    Hahaha ja dat dacht ik dus ook al :'DD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    Happy Birthday my Potter!

    In augustus word ik achttien en ik ben nog nooit van mijn leven verliefd geweest. Ik ben ook helemaal niet geïnteresseerd in een relatie. Momenteel wil ik me op mijn studies concentreren. Volgend jaar ga ik naar de universiteit, misschien kom ik daar wel iemand tegen waar ik verliefd op word.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee hoor, dat is niet raar. Een vriendin van me - die is bijna vijftien - had in een klas gezeten waar nog nooit iemand verliefd was geweest


    Our perspective only changes when we change our position.

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nou mijn vriendin is 19 en is ook nog nooit verliefd geweest. And dude.. je bent 11. You've got a loong way to go :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een slimme opmerking neer heb gezet hier :')


    -

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.

    Ik ben 15 en nog nooit verliefd geweest...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jovi schreef:
    De badboy? Van 11? x'D


    Believe me, deze tijden groeien kinderen sneller op ja.


    We love because he loved us first - John 4:19

    fat is niet
    en je hebt nog alle tijd van de wereld


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Je bent 11. Het is nog te vroeg voor je.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.