• Ja? Ik ben een gezond meisje van 11. En nu stalken alle jongens achter mij en mompelen ze de hele tijd, "Misha, waarom heb jij geen vriendje?" Dat zitten ze te herhalen én te herhalen. Dat negeer ik dus. Zelfs probeert mijn beste vriendin me te koppelen met de badboy. Ik dank haar voor haar hulp, maar ik hoef er géén. Dat begrijpt ze dus niet. Is het zo raar dat ik nog nooit verliefd ben geweest?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Nee. Dat is helemaal niet raar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    -

    helemaal niet.
    wacht maar tot je ECHT verliefd bent
    x

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 16:05 ]


    .:Grenadeex:.

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je bent nog maar 11 en het is echt niet raar.. ik ben 15 en kan denk ik wel zeggen dat ik één keer écht verliefd ben geweest.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je bent 11, zoals er al meerdere zeggen. 'Ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest'. Niet aan vriendjes beginnen als je er nog niet klaar voor bent :3. Er is dus helemaal niets raars aan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je bent pas 11, tuurlijk is dat niet raar :P Hoe oud zijn die jongetjes eigenlijk? Moeten die niet voetballen ofzo?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je bent pas 11, tuurlijk is dat niet raar :P Hoe oud zijn die jongetjes eigenlijk? Moeten die niet voetballen ofzo?


    In de les mag je niet voetballen, hé.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Je bent pas 11 en ik zou zeggen geniet van je 'jeugd'! Ga leuke dingen doen en de tijd is pas rijp als jij er klaar voor bent en als jij het zelf ook echt wilt en er ook voor open staat (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik ben bijna 17 en ik ben ook nog nooit verliefd geweest, dus nee dat is echt niet raar als je 11 bent! En ook als je 17 bent niet, vind ik =3.

    Ehm... ik vind dat niet raar, je bent nog maar elf. En ik ben al zeventien en ben nog nooit verliefd geweest, so :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.

    Helemaal mee eens. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krullieees schreef:
    Ik ben bijna 17 en ik ben ook nog nooit verliefd geweest, dus nee dat is echt niet raar als je 11 bent! En ook als je 17 bent niet, vind ik =3.


    Enmity schreef:
    Ehm... ik vind dat niet raar, je bent nog maar elf. En ik ben al zeventien en ben nog nooit verliefd geweest, so


    Haha, gaat hetzelfde met mij misschien ook gebeuren.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 16:31 ]


    We love because he loved us first - John 4:19