• Ja? Ik ben een gezond meisje van 11. En nu stalken alle jongens achter mij en mompelen ze de hele tijd, "Misha, waarom heb jij geen vriendje?" Dat zitten ze te herhalen én te herhalen. Dat negeer ik dus. Zelfs probeert mijn beste vriendin me te koppelen met de badboy. Ik dank haar voor haar hulp, maar ik hoef er géén. Dat begrijpt ze dus niet. Is het zo raar dat ik nog nooit verliefd ben geweest?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Serieus wat maakt het uit. Het is jouw leven en niet die van hun


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Serieus wat maakt het uit. Het is jouw leven en niet die van hun

    Ja inderdaad. Jij maakt je beslissing en ga nou niet met iemand nemen omdat je dan verkering hebt. Er zijn wel meer dingen op de wereld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Je bent pas 11, tuurlijk is dat niet raar :P Hoe oud zijn die jongetjes eigenlijk? Moeten die niet voetballen ofzo?


    Haha, echt he! xD

    RINGDINGDONG schreef:
    Serieus wat maakt het uit. Het is jouw leven en niet die van hun


    Dat zei ik toch niet? Ik negeer ze. En ik vroeg gewoon of het raar was voor een elfjarige, zo.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Dat zei ik toch niet? Ik negeer ze. En ik vroeg gewoon of het raar was voor een elfjarige, zo.
    Ik heb het over de jongens ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Ik heb het over de jongens ._.


    Ik ook. (cat) Ik kwam toch niet wanhopig over?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Krullieees schreef:
    Ik ben bijna 17 en ik ben ook nog nooit verliefd geweest, dus nee dat is echt niet raar als je 11 bent! En ook als je 17 bent niet, vind ik =3.


    Same here :Y) alleen ben ik bijna 16


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    Dat vind ik er ook over.
    Basisschoolkinderen groeien echt veel te snel op de laatste tijd. gsm, liefjes, argh.


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Dat vind ik er ook over.
    Basisschoolkinderen groeien echt veel te snel op de laatste tijd. gsm, liefjes, argh.


    Gsm is normaal. We worden eenmaal bijna twaalf allemaal, en gsm is gewoon om te bellen en te smsen. Ik heb er zelf één, ja. En had hem pas sinds begin van Oktober. Iemand in mijn klas heeft het al sinds haar zesde. (nerd)


    We love because he loved us first - John 4:19

    helemaal niet raar! ik ben 13 en ben nog geen enkele keer verliefd geweest!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    PrincesSnape schreef:
    Nee. Dat is helemaal niet raar.


    None but ourselves can free our minds.

    helemaal niet raar je bent nog jong en die "jongetjes" zijn vast met hun vriendjes aan het voetballen en om 8 uur thuis zijn van hun mammie:X x'D
    en ik ben pas 13 en ben ook niet verliefd geweest :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je bent pas 11. Het zou echt raar zijn als jij al echt verliefd was geweest... Dta zou me echt verbazen!!

    Halloo! waarom zou je al op je 11 verliefd moeten zijn! Je hebt nog een hele leve voor je... een jonge komt wel uit de lucht valle....
    Ik ben 15 en bn nog nooit verliefd geweest heb nog nooit gezoend en die shit..!


    every little thing is gonna be alright.

    Genius schreef:
    Je bent pas 11, ik zou het eerder raar vinden als je nu al echt verliefd was geweest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.