• De stelling van vandaag luidt:
    "De Ware" bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Ik heb mijn ware al.
    Zoiets voel je aan.

    Ik geloof ook dat er meerderen zijn waar je je goed genoeg bij voelt om bij te blijven, maar dat er maar één ware is waar je echt al je liefde aan geeft als je hem leert kennen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nerveus schreef:
    Oneens..

    Ik geloof er echt heilig in dat de ware bestaat. Ergens op deze wereld loopt hij voor me rond. Ik kan hem morgen vinden, of pas over 30 jaar. Maar ooit zal ik de ware ontmoeten. Daar geloof ik echt heilig in ;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Carcass schreef:
    Ik blijf stug volhouden van wel, dus oneens.


    Hope goes lost but never dies.

    Oneens, gewoon oneens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik geloof niet dat er maar één persoon op deze wereld bestaat die je ware is. Ik denk wel meerderen.
    Oneens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eens (:


    -

    Miauw schreef:
    Ik denk dat dé ware niet bestaat, maar dat er wel meerdere mensen zijn met wie je een leven lang gelukkig kan zijn.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Vast wel. Niet iedereen vindt alleen zijn/haar ware.


    Bad decisions make good stories.

    mee oneens

    ik hoop echt dat er een ware liefde bestaat en in men leven komt en zo niet dat er sdsan iemand komt die daar dichtbij in de buurt zit.


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    damn!
    nu was mijn verdriet net over...
    dit is niet echt een peptalk...
    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 10:18 ]

    Miauw schreef:
    Ik denk dat dé ware niet bestaat, maar dat er wel meerdere mensen zijn met wie je een leven lang gelukkig kan zijn.

    Jup, dat denk ik ook. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik denk dat iedereen wel hoopt dat zijn vriend(in) de ware is maar als je ff realistisch bent weetje dat je maybe ooit allebij een andere kant op zal gaan.


    <3


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Oneens.
    En sowieso vind ik dat de ware nog steeds iemand kan zijn met minpunten, maar je leert er mee leven. Zijn positieve punten overstijgen zijn negatieve. Zolang je je maar goed en gelukkig voelt bij die persoon en je je leven voor altijd met hem wil delen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eens. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, de illusie van 'De ware' zorgt ervoor dat zoveel koppels scheiden. Niemand is perfect.


    Frankly my dear, I don't give a damn.