• De stelling van vandaag luidt:
    "De Ware" bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat er ergens op de wereld wel iemand is die de "ware" voor je is, maar dat gewoon bijna niemand die vindt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je hoeft niet perfect te zijn, om de ware voor iemand te zijn. Als jij vind dat iemand je ware is, maakt zijn/haar imperfectie hem perfect voor jou.

    Oftewel, oneens.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 16:29 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    oneens!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Vengeance schreef:
    Oneens. Ik heb mijn ware al.
    Zoiets voel je aan.

    Ik geloof ook dat er meerderen zijn waar je je goed genoeg bij voelt om bij te blijven, maar dat er maar één ware is waar je echt al je liefde aan geeft als je hem leert kennen. (:



    Witherwings schreef:
    Ik geloof niet dat er maar één persoon op deze wereld bestaat die je ware is. Ik denk wel meerderen.
    Oneens.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sesamestreet schreef:
    Misschien wel, maar ik denk dat er meerdere personen bestaan waarmee je lang en gelukkig kunt leven.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik denk (hoop) dat hij wel bestaat.

    Weetniet, ik word wel es vaker verliefd.

    Oneens,,ik denk dat er meerde 'ware' liefdes bestaan. Ik bedoel, hoeveel mensen wonen er nou op de aarde en dan kan het echt geen toeval zijn dat diegene in dezelfde plaats of land ofzo woont heheh (krul)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 17:18 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Assassin schreef:
    Ik heb eerlijk waar geen idee.

    Successful schreef:
    Eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Assassin schreef:
    Ik heb eerlijk waar geen idee.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Het zou dan wel lullig zijn als 'de ware' aan de andere kant van de wereld woont, dan kom je hem nooit tegen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Miauw schreef:
    Ik denk dat dé ware niet bestaat, maar dat er wel meerdere mensen zijn met wie je een leven lang gelukkig kan zijn.


    But jealousy is just love and hate at the same time.

    Carcass schreef:
    Ik blijf stug volhouden van wel, dus oneens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ben het er niet mee eens. Sterker nog: ik denk dat er wel meerderen zijn.
    Alleen ze laten zich zo verdomd lastig zien. Flink wat studenten bijvoorbeeld hebben heel andere behoeften (lees: zich klemzuipen) dan ik.


    No growth of the heart is ever a waste