• De stelling van vandaag luidt:
    "De Ware" bestaat niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hoop van wel, want ik hoop echt dat mijn vriend de ware is en we voor altijd samen blijven. (A)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Eens.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb eerlijk waar geen idee.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat dé ware niet bestaat, maar dat er wel meerdere mensen zijn met wie je een leven lang gelukkig kan zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik blijf stug volhouden van wel, dus oneens.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik hoop diep van binnen wel. Nja, het is voor jou de ware als hij/zij een speciale plaats in je hart heeft veroverd. Dat ene plaatsje dat niemand anders kan veroveren. Een plaatsje dat enkel kan veroverd worden met liefde. Je geeft zoiets niet snel prijs, enkel aan degene die hem verdient.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hier moet ik goed over na denken...
    kijk naar die Hollywood-sterren, die trouwen en scheiden weer na een jaar, dan is het toch geen ware liefde?
    Maar kijk naar mensen die niet in dat wereldje leven...die blijven veel langer getrouwd en in de meeste gevallen hun hele leven

    Dus ik zou het niet weten..

    omg heel verhaal:8


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Oneens..

    Ik geloof er echt heilig in dat de ware bestaat. Ergens op deze wereld loopt hij voor me rond. Ik kan hem morgen vinden, of pas over 30 jaar. Maar ooit zal ik de ware ontmoeten. Daar geloof ik echt heilig in ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als hij bestaat verzoek ik hem dringend mij eens te komen opzoeken...
    xd


    droog

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 0:58 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Assassin schreef:
    Ik heb eerlijk waar geen idee.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik denk het niet, bij elke jongen zit wel een minpuntje.
    Ook bij meiden hoar x]
    Dus de ware denk ik niet, maar ik denk wel dat je superveel van elkaar kan houden, en als hij perfect voor jou is , dan is dat goed genoeg =]

    Eens.
    Oke. Ik bij sommmige wel sommige niet Bij sommmige wel. De een vind zijn "ware" wel en de andere niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    bestaat niet. er is altijd wel iets wat "not perfect" is.
    ik vind het stom om te zeggen.


    you only live once

    Ik denk dat hij wel bestaat.


    Alleen maar tranen van geluk

    Misschien wel, maar ik denk dat er meerdere personen bestaan waarmee je lang en gelukkig kunt leven.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO