• Lekker gegeten, Gaby wilt naar boven gaan, pa begint over m'n ''schooltas''. Hij beweert dat mijn andere tas die voor school bedoeld is (100 euro) nog goed is en daarom mag ik mijn nieuwe tas die ik voor normaal gekocht heb (40 euro), mijn oudere normale was kapot, daarom heb ik een nieuwe gekocht. Hij beweert dus dat ik die niet mee naar school mag nemen omdat ik 'm als schooltas gebruik ofzo. (Heel onredelijk, want ik snap het niet) Ik werd boos en probeerde hem uit te leggen hoe het zat. Hij wilde niet luisteren dus toen kwam mijn ik-maak-ruzie-fok-op toon tevoorschijn. Ineens zei hij van ''Je bent ziek, je bent ziek.'' en toen was het ''rot op naar boven''. Dus ik zo dat kun je ook normaal zeggen, maar nee dat kon ie niet. ''ROT OP NAAR BOVEN'', maar ik bleef rustig zitten. ''ROT OP NAAR BOVEN OF IK SLA JE NAAR BOVEN'' Ik zei: ''Dat doe je toch niet.'' Hij pakte me bij m'n kraag beet en sleurde me de gang in en zei nog maals dat ik op moest rotten naar boven.

    En nu ben ik boos en hij ook.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vulpen schreef:
    (...)

    jaa :'(




    ooohhhh nie huilen (baby)


    snik snik

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:10 ]

    Jovi schreef:
    (...)
    Je hoeft ook niet overal gelijk zo negatief over te doen. Dan heb je weer niks aan vaders, dan is iedereen hier weer onvolwassen, dan vind je iets wat een ander leuk vind weer niet leuk. Ach nja, laat maar.

    Niet aanvallend bedoeld, maar iedereen zeikt tegenwoordig op alles wat Genius zegt. Misschien bedoeld ze het wel helemaal niet zo en wil ze niks uitlokken en dan ga je weer zo'n reactie geven. Daar komt juist ruzie van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Laten we het wel gezellig houden én ontopic blijven?

    potlood schreef:
    (...)



    ooohhhh nie huilen (baby)


    snik snik


    omg! XD


    --

    Qlimax schreef:
    (...)
    Niet aanvallend bedoeld, maar iedereen zeikt tegenwoordig op alles wat Genius zegt. Misschien bedoeld ze het wel helemaal niet zo en wil ze niks uitlokken en dan ga je weer zo'n reactie geven. Daar komt juist ruzie van.

    Jij begrijpt me teminste.


    -

    Vulpen schreef:
    (...)

    omg! XD



    wahhwahwa(nerd)

    Qlimax schreef:
    (...)
    Niet aanvallend bedoeld, maar iedereen zeikt tegenwoordig op alles wat Genius zegt. Misschien bedoeld ze het wel helemaal niet zo en wil ze niks uitlokken en dan ga je weer zo'n reactie geven. Daar komt juist ruzie van.


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Niet aanvallend bedoeld, maar iedereen zeikt tegenwoordig op alles wat Genius zegt. Misschien bedoeld ze het wel helemaal niet zo en wil ze niks uitlokken en dan ga je weer zo'n reactie geven. Daar komt juist ruzie van.

    Wat maakt mij het nou uit of genius of kees het zegt? Ik reageer gewoon op de reactie die ik lees?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:12 ]


    ars moriendi

    potlood schreef:
    (...)


    wahhwahwa(nerd)


    je begrijpt me tenminste XD


    --

    Vulpen schreef:
    (...)

    je begrijpt me tenminste XD


    jah ik begrijp je heelemaal:P

    Jovi schreef:
    (...)
    Wat maakt mij het nou uit of genius of kees het zegt? Ik reageer gewoon op de reactie die ik lees?

    Nou het valt me gewoon op dat iedereen steeds over haar zeikt. Terwijl ze vaak gewoon de waarheid zegt. Misschien op een andere manier dan jullie willen horen, maar goed iedereen is verschillend en doet het op z'n eigen manier. Ik zoek verder ook geen ruzie, zoals ik al eerder zei. Ik wilde het gewoon zeggen.

    En omdat ik niet meer offtopic mag gaan: Gelukkig doet mijn vader (&moeder) niet moeilijk over dat soort dingen. Ze doen eigenlijk bijna nooit moeilijk. Maar ik hoop dat t weer goed komt!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oke genoeg gezeurd

    Gaby wat naar voor je ;o


    --

    Qlimax schreef:
    (...)
    Nou het valt me gewoon op dat iedereen steeds over haar zeikt. Terwijl ze vaak gewoon de waarheid zegt. Misschien op een andere manier dan jullie willen horen, maar goed iedereen is verschillend en doet het op z'n eigen manier. Ik zoek verder ook geen ruzie, zoals ik al eerder zei. Ik wilde het gewoon zeggen.

    En omdat ik niet meer offtopic mag gaan: Gelukkig doet mijn vader (&moeder) niet moeilijk over dat soort dingen. Ze doen eigenlijk bijna nooit moeilijk. Maar ik hoop dat t weer goed komt!

    Beetje vervelend dat, omdat ik nu een keertje wat over haar (ik ken haar niet) zeg, ik meteen wordt geassocieerd met "iedereen". Ik heb hier op deze site helemaal niks tegen niemand, en hou al helemaal niet in de gaten wie hier de pispaal is en wie niet. In dat opzicht ben ik ook eerlijk, en reageer ik hoe ik reageren wil, of het nou zij is of iemand anders. Want als iemand anders dezelfde reactie had geplaatst, had ik precies hetzelfde gereageerd en had je dit nou niet gehad.
    en dit heeft btw niks met "de waarheid die ik niet zou willen horen" te maken?

    Amen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:18 ]


    ars moriendi

    Vulpen schreef:
    Oke genoeg gezeurd

    Gaby wat naar voor je ;o


    egt hee het gaat nie eens meer over de topic zelf ^____^

    Jovi schreef:
    (...)
    Beetje vervelend dat, omdat ik nu een keertje wat over haar (ik ken haar niet) zeg, ik meteen wordt geassocieerd met "iedereen". Ik heb hier op deze site helemaal niks tegen niemand, en hou al helemaal niet in de gaten wie hier de pispaal is en wie niet. In dat opzicht ben ik ook eerlijk, en reageer ik hoe ik reageren wil, of het nou zij is of iemand anders. Want als iemand anders dezelfde reactie had geplaatst, had ik precies hetzelfde gereageerd en had je dit nou niet gehad.

    Amen.

    Ik associeer jou helemaal niet met iedereen. Met iedereen bedoel ik veel mensen op Quizlet.
    "Je hoeft ook niet overal gelijk zo negatief over te doen. Dan heb je weer niks aan vaders, dan is iedereen hier weer onvolwassen, dan vind je iets wat een ander leuk vind weer niet leuk. Ach nja, laat maar."
    Ik kan hieruit toch enigszins halen dat je meerdere reacties van haar niet leuk vond.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.