• Lekker gegeten, Gaby wilt naar boven gaan, pa begint over m'n ''schooltas''. Hij beweert dat mijn andere tas die voor school bedoeld is (100 euro) nog goed is en daarom mag ik mijn nieuwe tas die ik voor normaal gekocht heb (40 euro), mijn oudere normale was kapot, daarom heb ik een nieuwe gekocht. Hij beweert dus dat ik die niet mee naar school mag nemen omdat ik 'm als schooltas gebruik ofzo. (Heel onredelijk, want ik snap het niet) Ik werd boos en probeerde hem uit te leggen hoe het zat. Hij wilde niet luisteren dus toen kwam mijn ik-maak-ruzie-fok-op toon tevoorschijn. Ineens zei hij van ''Je bent ziek, je bent ziek.'' en toen was het ''rot op naar boven''. Dus ik zo dat kun je ook normaal zeggen, maar nee dat kon ie niet. ''ROT OP NAAR BOVEN'', maar ik bleef rustig zitten. ''ROT OP NAAR BOVEN OF IK SLA JE NAAR BOVEN'' Ik zei: ''Dat doe je toch niet.'' Hij pakte me bij m'n kraag beet en sleurde me de gang in en zei nog maals dat ik op moest rotten naar boven.

    En nu ben ik boos en hij ook.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jovi schreef:
    (...)
    jij aan die van jou misschien niet.

    Och er neemt iemand het weer te serieus op hoor (krul)


    -

    Genius schreef:
    Je hebt niks aan vaders.


    Aan veel vaders niet hoor

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:03 ]

    omg

    serewis ik zou egt bang worden

    blij dat ik geen vader heb:X

    Jovi schreef:
    (...)
    jij aan die van jou misschien niet.


    --

    Jovi schreef:
    (...)
    Dude, easy, iedereen mag gewoon reageren hoe die wil..

    O: Tsja, zo heb je gewoon af en toe van die ruzies, das kut, maar verder niks aan te doen. =/ Zolang hij je maar niet gaat slaan enzo, want dan is het dus niet normaal meer! (cat)


    Volgens mij is het gewoon een grapje.

    OT: Mijn vader gooide me tegen mijn ribben tegen de trap. Maar ja. Ik begreep het wel. best wel naar.


    We love because he loved us first - John 4:19

    potlood schreef:
    omg

    serewis ik zou egt bang worden

    blij dat ik geen vader heb:X


    omg debjeee!!

    omggggg


    --

    Genius schreef:
    (...)
    Och er neemt iemand het weer te serieus op hoor (krul)

    Je hoeft ook niet overal gelijk zo negatief over te doen. Dan heb je weer niks aan vaders, dan is iedereen hier weer onvolwassen, dan vind je iets wat een ander leuk vind weer niet leuk. Ach nja, laat maar.


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Je hoeft ook niet overal gelijk zo negatief over te doen. Dan heb je weer niks aan vaders, dan is iedereen hier weer onvolwassen, dan vind je iets wat een ander leuk vind weer niet leuk. Ach nja, laat maar.

    Hahaha


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha

    grappig hè?


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    grappig hè?

    Waarom denk je dat ik lach


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat ik lach


    omdat je een scheet moet? :3


    --

    Vulpen schreef:
    (...)

    omg debjeee!!

    omggggg



    omg is tog zooo of nie

    Vulpen schreef:
    (...)

    omdat je een scheet moet? :3

    HAHAHAHHAHAHA
    okee niet.


    -

    Ouders begrijpen ons niet.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    potlood schreef:
    (...)


    omg is tog zooo of nie


    jaa :'(


    --