• Lekker gegeten, Gaby wilt naar boven gaan, pa begint over m'n ''schooltas''. Hij beweert dat mijn andere tas die voor school bedoeld is (100 euro) nog goed is en daarom mag ik mijn nieuwe tas die ik voor normaal gekocht heb (40 euro), mijn oudere normale was kapot, daarom heb ik een nieuwe gekocht. Hij beweert dus dat ik die niet mee naar school mag nemen omdat ik 'm als schooltas gebruik ofzo. (Heel onredelijk, want ik snap het niet) Ik werd boos en probeerde hem uit te leggen hoe het zat. Hij wilde niet luisteren dus toen kwam mijn ik-maak-ruzie-fok-op toon tevoorschijn. Ineens zei hij van ''Je bent ziek, je bent ziek.'' en toen was het ''rot op naar boven''. Dus ik zo dat kun je ook normaal zeggen, maar nee dat kon ie niet. ''ROT OP NAAR BOVEN'', maar ik bleef rustig zitten. ''ROT OP NAAR BOVEN OF IK SLA JE NAAR BOVEN'' Ik zei: ''Dat doe je toch niet.'' Hij pakte me bij m'n kraag beet en sleurde me de gang in en zei nog maals dat ik op moest rotten naar boven.

    En nu ben ik boos en hij ook.


    *insert philosophical cringe expression here*

    En willen jullie die discussie ergens anders voortzetten? Dankjewel ^^

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik associeer jou helemaal niet met iedereen. Met iedereen bedoel ik veel mensen op Quizlet.
    "Je hoeft ook niet overal gelijk zo negatief over te doen. Dan heb je weer niks aan vaders, dan is iedereen hier weer onvolwassen, dan vind je iets wat een ander leuk vind weer niet leuk. Ach nja, laat maar."
    Ik kan hieruit toch enigszins halen dat je meerdere reacties van haar niet leuk vond.

    Klopt, omdat ik toevallig de laatste tijd veel van die dingen lees en die altijd lijden tot "discussies op Quizlet". Maar dat is niet speciaal tegen haar als persoon gericht (want ik ken haar niet), maar naar die negativiteit. Maargoed, laten we dr maar over ophouden, is anders ook niet leuk voor Gaby.


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Klopt, omdat ik toevallig de laatste tijd veel van die dingen lees en die altijd lijden tot "discussies op Quizlet". Maar dat is niet speciaal tegen haar als persoon gericht (want ik ken haar niet), maar naar die negativiteit. Maargoed, laten we dr maar over ophouden, is anders ook niet leuk voor Gaby.

    Oke dan. En ja, dit leid toch tot nergens meer. Hier kan je de hele avond wel mee doorgaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Oke dan. En ja, dit leid toch tot nergens meer. Hier kan je de hele avond wel mee doorgaan.

    Precies, like alle discussies op Quizlet. =P


    ars moriendi

    Kindertelefoon? Ik vind dat echt niet normaal hoor ö


    I'm not schizophrenic. Me neither.