• We kwamen allemaal druk naar binnen en hij had zijn haren weer eens een paar weken niet gewassen ofzo en hij wreef door zijn haar en dat bleef overeind staan, iedereen lach dubbel x'd
    "Stil zijn!" iedereen achter hun handen verder lachen "Ik heb in de vakantie een boek gelezen 'Hoe wordt ik een goede leraar'"
    Ik moest keihard lachen, want hij had het eigelijk wel nodig..
    "En er staat in dat je leerlingen moet straffen, dus na een waarschuwing zet ik je op de gang, dan kom je naar een tijdje weer terug en als je dan weer de fout in gaat dan moet je naar Mr. R, de conrector ofzoiets dergelijks, en dan moet je vrijdag nablijven en strafwerk maken." hij kijkt míj aan..
    "Nee bedankt meneer" riep ik.
    Hij kijkt me nog steeds aan...


    Nou, uiteindelijk heb ik een stuk op 5 waarschuwingen van hem gekregen, en een beetje strafwerk maar ik heb me niet moeten melden, HAHAH,
    volgens mij is hij bang voor mij, chill (:
    & ik mocht me dus niet meer omdraaien in de klas, maar ik wilde kletsen met mijn achterbuur, dus pakte ik mijn agenda, waar een spiegeltje inzit en die hield ik dan voor mijn gezicht zodat ik haar kon zien en zij mij, maar die spiegel maakt je dikker en wij moesten lachen..:x
    Zie ik dan dat daarnaast reclame tegen puistjes is met zo'n sos stick ofzoiets..
    "Kan HIJ* wel goed gebruiken.." zeg ik
    wij allemaal lachen, kreeg ik strafwerk;p

    *(meneer heeft erg grote wratten met HAREN op zijn gezicht)

    -Hebben jullie leraren die ook zo'n kneusjes zijn?
    -Wat doen jullie als je ej niet meer mag omdraaien in de klas?
    -Hoe is jullie lv leraar(es)?


    Me so good.

    vorig jaar met wiskunde verschrikkelijk lelijke kerel en kon wel een kauwgom gebruiken

    Gym stagiaires zijn toch zo poep irritant hé


    Alleen maar tranen van geluk

    -Hebben jullie leraren die ook zo'n kneusjes zijn? Duh
    -Wat doen jullie als je je niet meer mag omdraaien in de klas? Gewoon omdraaien xd
    -Hoe is jullie lv leraar(es)? Dat vak hebben wij volgens mij niet


    None but ourselves can free our minds.