• Of een eenjaarsvlieg. Mag ook. Dat is mijn mening over Tokio hotel. Je hoort helemaal niets meer van ze, alleen over hun niet zo mnooie tshirt maar wel met een gruwelijk tekst erop maar Bakc tot the point. Ik vind dat ze er maar eventjes zijn geweest.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vind ik niet zo raar, want eh .. ze zijn bezig met een nieuw album.. en eh .. en als dat album er dan -eindelijk- is dan horen we vast wel meer .. [:

    Ze zijn maar eventjes heel erg populair geweest, maarja..
    Dat zijn heel veel bands denk ik :P


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ach, ik vind het eerlijk niet zo erg, is beter voor hen. ^^

    Ze moeten even uitrusten. Of ze zijn gewoon gek geworden. Of ze willen normaal worden. Weetikveel. Maar we horen nog wel iets van ze. Geduld is een schone zaak (nerd)

    Tja...kijk naar de JB, die noem ik ook maar eendagsvliegen hoor..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat kan ergens wel kloppen.
    Het afgelopen jaar waren er natuurlijk veel obsessed over Tokio Hotel natuurlijk.
    En het kan terug komen deze herfst als het nieuwe album er is.
    Maar ik denk dat het nooit meer zo erg gaat worden als het om hen draait :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tja, misschien is het beter voor hun, nu zijn alleen de échte fans er nog. ^^


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Tja, misschien is het beter voor hun, nu zijn alleen de échte fans er nog. ^^

    Precies. ^^

    Meadow schreef:
    Tja, misschien is het beter voor hun, nu zijn alleen de échte fans er nog. ^^

    Inderdaad. 8)


    ok

    Meadow schreef:
    Tja, misschien is het beter voor hun, nu zijn alleen de échte fans er nog. ^^


    Scream for mercy!

    Like everyone says^^


    Live for something or die for nothing

    xNEE schreef:
    Ze moeten even uitrusten. Of ze zijn gewoon gek geworden. Of ze willen normaal worden. Weetikveel. Maar we horen nog wel iets van ze. Geduld is een schone zaak (nerd)

    Jep Ik ben een trouwe fan met geduld!


    Your Butt is Mine!

    2005-2008 constant aan de top vindik toch wel mooi, en je kan ook niet hoger dan de top gaan. Als het volgende album goed is en de tour verkoopt goed dan kunne ze misschien weer naar die top :D

    Meadow schreef:
    Tja, misschien is het beter voor hun, nu zijn alleen de échte fans er nog. ^^

    Helemaal gelijk in.

    xSKITT schreef:
    (...)
    Jep Ik ben een trouwe fan met geduld!

    Ik ook zekerweten! <3