• We kwamen allemaal druk naar binnen en hij had zijn haren weer eens een paar weken niet gewassen ofzo en hij wreef door zijn haar en dat bleef overeind staan, iedereen lach dubbel x'd
    "Stil zijn!" iedereen achter hun handen verder lachen "Ik heb in de vakantie een boek gelezen 'Hoe wordt ik een goede leraar'"
    Ik moest keihard lachen, want hij had het eigelijk wel nodig..
    "En er staat in dat je leerlingen moet straffen, dus na een waarschuwing zet ik je op de gang, dan kom je naar een tijdje weer terug en als je dan weer de fout in gaat dan moet je naar Mr. R, de conrector ofzoiets dergelijks, en dan moet je vrijdag nablijven en strafwerk maken." hij kijkt míj aan..
    "Nee bedankt meneer" riep ik.
    Hij kijkt me nog steeds aan...


    Nou, uiteindelijk heb ik een stuk op 5 waarschuwingen van hem gekregen, en een beetje strafwerk maar ik heb me niet moeten melden, HAHAH,
    volgens mij is hij bang voor mij, chill (:
    & ik mocht me dus niet meer omdraaien in de klas, maar ik wilde kletsen met mijn achterbuur, dus pakte ik mijn agenda, waar een spiegeltje inzit en die hield ik dan voor mijn gezicht zodat ik haar kon zien en zij mij, maar die spiegel maakt je dikker en wij moesten lachen..:x
    Zie ik dan dat daarnaast reclame tegen puistjes is met zo'n sos stick ofzoiets..
    "Kan HIJ* wel goed gebruiken.." zeg ik
    wij allemaal lachen, kreeg ik strafwerk;p

    *(meneer heeft erg grote wratten met HAREN op zijn gezicht)

    -Hebben jullie leraren die ook zo'n kneusjes zijn?
    -Wat doen jullie als je ej niet meer mag omdraaien in de klas?
    -Hoe is jullie lv leraar(es)?


    Me so good.

    Ik had vorig jaar een geschiedenis-stagair en dat was echt een kneusje :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik let op tijdens de les. Dat is toch normaal?
    Mijn leraren vallen wel mee op een paar na,maar ja het zijn ook maar mensen.

    Wat is lv eigenlijk?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik let op tijdens de les. Dat is toch normaal?
    Mijn leraren vallen wel mee op een paar na,maar ja het zijn ook maar mensen.

    Wat is lv eigenlijk?

    levens verzouwing
    (levensbeschouwing)
    heb je dat vak niet???!O:
    ik kom naaar jouw school (:
    &
    ik let ook wel op tijdens lessen hoor, soms dan, maar lv is een kutvak en zelfs mijn moeder vind het niet belangrijk, dus..
    maar ik leer wel voor de proefwerken x'd


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    levens verzouwing
    (levensbeschouwing)
    heb je dat vak niet???!O:
    ik kom naaar jouw school (:
    &
    ik let ook wel op tijdens lessen hoor, soms dan, maar lv is een kutvak en zelfs mijn moeder vind het niet belangrijk, dus..
    maar ik leer wel voor de proefwerken x'd

    Jawel dat hebben we maar wij noemen het LB. Wij doen met Lb altijd film kijken(om ze te analyseren) of verslagen maken. Dus we hebben niet echt les mee. In de onderbouw wel maar nu niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Jawel dat hebben we maar wij noemen het LB. Wij doen met Lb altijd film kijken(om ze te analyseren) of verslagen maken. Dus we hebben niet echt les mee. In de onderbouw wel maar nu niet.

    wij kijken soms 20 minuten film, en die kluns van een leraar vraagt de volgende les of we de film al hadden gezien, ja, maar wij zeiden van niet en toen konden we hem nog een keer zien, niet dat iemand keek, we hadden tenminste niet echt les^^


    Me so good.

    Ghehee, ik zou echt helemaal dubbel liggen.

    Mijn wi en ns leraar is echt raar.
    Ooit ben ik superdruk en geeft hij me strafwerk, en ooit steekt hij zijn duim naar me op. Voor de vakantie zei hij.
    Marloes, ik vind dat ik je soms wat onterecht behandeld hebt. Je bent een perfecte leerling en ooit heb je van die keurtjes maar voor de rest is alles gewoon super. En dat vind ik wel oneerlijk voor je, en ik hoop dus dat het in 2011 beter gaat maar ik vind je echt top.
    Ik lag op dat moment echt helemaal in een deuk.
    En hij weet voortaan wie Justin Bieber is,
    Ik was aan mijn agenda aan het rondkijken en hij zei zo;
    Oeh, is dat Justin?
    Ik en mijn best lagen helemaal in een deuk op dat moment.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 16:06 ]


    <3

    Ik moest eigenlijk naar school deze week,
    maar k zit nog steeds thuis - plat - (lol)

    Ik heb geen LB meer. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Toronto schreef:
    Ghehee, ik zou echt helemaal dubbel liggen.

    Mijn wi en ns leraar is echt raar.
    Ooit ben ik superdruk en geeft hij me strafwerk, en ooit steekt hij zijn duim naar me op. Voor de vakantie zei hij.
    Marloes, ik vind dat ik je soms wat onterecht behandeld hebt. Je bent een perfecte leerling en ooit heb je van die keurtjes maar voor de rest is alles gewoon super. En dat vind ik wel oneerlijk voor je, en ik hoop dus dat het in 2011 beter gaat maar ik vind je echt top.
    Ik lag op dat moment echt helemaal in een deuk.
    En hij weet voortaan wie Justin Bieber is,
    Ik was aan mijn agenda aan het rondkijken en hij zei zo;
    Oeh, is dat Justin?
    Ik en mijn best lagen helemaal in een deuk op dat moment.


    haha, leuke leraar(:
    helaas hebben mijn leraren geen humor, en er is maar 1 vriendin die net zo hard lacht als mij, en er zijn dan een paar die nergens om lachen-humorloos- en er zijn er een paar die ook wel mleig zijn (:


    Me so good.

    Tragically schreef:
    Ik heb geen LB meer. (:

    Geluksvogel.>.<


    Me so good.

    maar leraren zijn oke, maar mijn klasgenoten lachen echt om alles o.o ze lachen zelf op het woordje "poep" -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Geluksvogel.>.<

    Haha, ik heb het met een 8 afgesloten.
    Maar ik moet wel zeggen dat ik ook een irritante lerares had (ze was 23._.) en dat loopt dan rond te brullen wat ík moet doen. Het vak zelf vond ik wel interessant -je leert andere culturen kennen-, maar hoe het uitgelegd werd vond ik echt #456@&


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hestia schreef:
    maar leraren zijn oke, maar mijn klasgenoten lachen echt om alles o.o ze lachen zelf op het woordje "poep" -.-


    Gheheee, mijn klasgenoten lachen ook om alles.
    En ik heb 2 echte boeren erbij zitten en die praten alleen maar over poep, tractors en koeien.


    <3

    ik ken dat hele vak niet heheh,
    maar ik mocht me vandaag ook niet meer omdraaien maar onze leraren vergeten dat dus dan kan ik weer gewoon met mensjes achter me praten C:
    ik heb 1 kneus lerares, ze is echt raar ;o


    T O K I O H O T E L < 3

    NinaNOISE schreef:
    ik ken dat hele vak niet heheh,
    maar ik mocht me vandaag ook niet meer omdraaien maar onze leraren vergeten dat dus dan kan ik weer gewoon met mensjes achter me praten C:
    ik heb 1 kneus lerares, ze is echt raar ;o

    leraren zijn aliens, ze zijn raar

    Bij ons vandaag moest iedereen lachen toen onze Frans lerares een jongen verbeterde, hij zei jouir, en het moest jouer zijn en dat betekend spelen, en jouir betekend klaarkomen..
    "Tu veux jouir avec moi?" zei hij toen en die vrouw lach helemaal in een deuk, net als de hele klas toen ze uitlegde wat het betekende x'd


    Me so good.