• Mijn vader, broer en ik hadden gisteren ongelooflijke ruzie. Reden doet er niet echt toe, maar het was echt heel erg. Mijn broer gaf me uiteindelijk een stomp en ik wilde terugslaan. Toen pakte mijn vader me ontzettend hardhandig beet en smeet me mijn slaapkamer in. Mijn ribben en rug doen daardoor ontzettend veel pijn. De plek waar mijn broer mij stompte zit een mega blauwe plek.
    Toen ging ik naar beneden en ik was hem helemaal geflipt, omdat ik zoveel pijn had. Het duurde even en er werd veel geschreeuwt, maar toen pakte mijn vader mij vast bij mijn nek en sloeg met mijn hoofd tegen de leuning van de stoel aan. Mijn neus doet zeer, mijn nek doet zeer en mijn pols is helemaal blauw en opgezwollen. Ik kan hem amper bewegen en volgens mij is hij gebroken..


    Ik ben gemeen xoxo

    Dit is een vorm van huiselijk geweld waar je de kindertelefoon, jeugdzorg of wat dan ook voor mag bellen. Kind, serieus dat moet je echt doen hoor want dit is geen normale gezinsruzie meer.
    Als ik jou was zou ik ook maar even langs de dokter gaan om je pols te laten checken, als ie echt gebroken is zou ik er maar zo snel mogelijk bij zijn voor je vader je er bijvoorbeeld aan vast pakt waardoor het straks alleen maar erger wordt.
    Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, die ruzies. Sterkte meid! <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Naar de dokter en naar iemand gaan die je vertrouwd en hem haar dit alles vertellen. Dit is niet normaal,dit is gewoon mishandeling!
    Ik denk dat je misschien wel naar de politie moet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Join the club.
    ga met je pijnigingen naar de dokter, verder kun je alleen wachten tot je eindelijk op jezelf mag. tenzij jij andere opties hebt?


    Numbers.

    Aangeven die handel en naar de dokter gaan met je pols. Je moet daar echt niet mee wachten, anders ontstaat er permanente schade waardoor je hem nooit meer normaal zal kunnen bewegen. En dit is huiselijk geweld, wat zo ver gaat als kindermishandeling. Je moet het aangeven, anders zal het alleen maar erger worden. Vooral aangezien het in jouw geval van twee personen komt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Qlimax schreef:
    Dit is een vorm van huiselijk geweld waar je de kindertelefoon, jeugdzorg of wat dan ook voor mag bellen. Kind, serieus dat moet je echt doen hoor want dit is geen normale gezinsruzie meer.
    Als ik jou was zou ik ook maar even langs de dokter gaan om je pols te laten checken, als ie echt gebroken is zou ik er maar zo snel mogelijk bij zijn voor je vader je er bijvoorbeeld aan vast pakt waardoor het straks alleen maar erger wordt.
    Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, die ruzies. Sterkte meid! <3


    Hope goes lost but never dies.

    Qlimax schreef:
    Dit is een vorm van huiselijk geweld waar je de kindertelefoon, jeugdzorg of wat dan ook voor mag bellen. Kind, serieus dat moet je echt doen hoor want dit is geen normale gezinsruzie meer.
    Als ik jou was zou ik ook maar even langs de dokter gaan om je pols te laten checken, als ie echt gebroken is zou ik er maar zo snel mogelijk bij zijn voor je vader je er bijvoorbeeld aan vast pakt waardoor het straks alleen maar erger wordt.
    Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, die ruzies. Sterkte meid! <3


    (Be)lieve in (you)rself

    Politie erbij! Kindertelefoon, Jeugdzorg, maakt niet uit. Geen ouder heeft of mag zich het recht toeeigenen om dit hun kinderen aan te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Courtesan schreef:
    Aangeven die handel en naar de dokter gaan met je pols. Je moet daar echt niet mee wachten, anders ontstaat er permanente schade waardoor je hem nooit meer normaal zal kunnen bewegen. En dit is huiselijk geweld, wat zo ver gaat als kindermishandeling. Je moet het aangeven, anders zal het alleen maar erger worden. Vooral aangezien het in jouw geval van twee personen komt.


    Dat kan niet, als ik het aangeef moet ik uit huis. Als ik uit huis moet, moet ik misschien wel naar de andere kant van het land en zie ik mijn vriendje nooit meer..


    Ik ben gemeen xoxo

    Qlimax schreef:
    Dit is een vorm van huiselijk geweld waar je de kindertelefoon, jeugdzorg of wat dan ook voor mag bellen. Kind, serieus dat moet je echt doen hoor want dit is geen normale gezinsruzie meer.
    Als ik jou was zou ik ook maar even langs de dokter gaan om je pols te laten checken, als ie echt gebroken is zou ik er maar zo snel mogelijk bij zijn voor je vader je er bijvoorbeeld aan vast pakt waardoor het straks alleen maar erger wordt.
    Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, die ruzies. Sterkte meid! <3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dit kan niet en dit mag niet. Hoe moeilijk het ook is, maar je moet dit aangeven bij de politie, jeugdzorg, kindertelefoon, dokter, vertrouwenspersoon, of wie dan ook!
    Ga met je pols wel naar de dokter, want als ie echt gebroken is kan je er niet mee door blijven lopen.
    Heel veel sterkte!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dit is echt wel erntig.. Ik zou de kindertelefoon bellen.. Bedoel het goed hoor..

    Wat de andere al zeggen ga naar de dokter, voor je pols.

    Heel veel stertkte dit is echt klote voor je :(

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 15:05 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    KAK schreef:
    (...)

    Dat kan niet, als ik het aangeef moet ik uit huis. Als ik uit huis moet, moet ik misschien wel naar de andere kant van het land en zie ik mijn vriendje nooit meer..

    Moet je dan uit huis van je vader/ouders? Of van de politie/jeugdzorg/weetiknietprecieswie?

    Want jeugdzorg/andere van buitenaf, die gaan je gezin eerst helpen om te zorgen dat dit niet nog eens gebeurt, je word niet gelijk huis uit geplaatst neem ik aan? .

    Kinder telefoon misschien bellen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je niet durft te bellen om je verhaal te doen, zou je natuurlijk altijd bij www.kjt.org te recht kunnen. Veel succes!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    indd kindertelefoon is best eng om te bellen. Ik had eerst ook problemen, maar ze waren niet supererg maar oke het gaat nu over jou. anoniem chatten op www.kindertelefoon.nl helpt ook, als ze dat nog heebben. misscien weten ze wel iets wat je kun doen. ik zou er wel iets aandoen want het is toch best ernstig heur.


    you only live once