• Mijn vader, broer en ik hadden gisteren ongelooflijke ruzie. Reden doet er niet echt toe, maar het was echt heel erg. Mijn broer gaf me uiteindelijk een stomp en ik wilde terugslaan. Toen pakte mijn vader me ontzettend hardhandig beet en smeet me mijn slaapkamer in. Mijn ribben en rug doen daardoor ontzettend veel pijn. De plek waar mijn broer mij stompte zit een mega blauwe plek.
    Toen ging ik naar beneden en ik was hem helemaal geflipt, omdat ik zoveel pijn had. Het duurde even en er werd veel geschreeuwt, maar toen pakte mijn vader mij vast bij mijn nek en sloeg met mijn hoofd tegen de leuning van de stoel aan. Mijn neus doet zeer, mijn nek doet zeer en mijn pols is helemaal blauw en opgezwollen. Ik kan hem amper bewegen en volgens mij is hij gebroken..


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)

    Dat kan niet, als ik het aangeef moet ik uit huis. Als ik uit huis moet, moet ik misschien wel naar de andere kant van het land en zie ik mijn vriendje nooit meer..

    Misschien met iemand op school gaan praten (zo'n psycholoog) en met het gezin een gesprek aangaan. Dus nog niks aangeven. Maar als het te ver gaat zie ik geen andere oplossing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga in ieder geval naar de dokter! Ga naar de eerste hulp in het ziekenhuis, weet ik veel.
    Als je het niet wilt vertellen, hoeft het niet, maar dan heb je kans dat dit vaker voorkomt. Dat mag gewoon niet!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 15:30 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    dit klinkt mss grof maar ik zou naar de politie gaan voor de bewijzen verdwenen zijn, want dit is echt onaanvaardbaar :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga binnenkort met de kindertelefoon praten hiervoor, kijken wat zij zeggen. Morgen ga ik naar de dokter voor mijn pols en neus, aangezien mijn neus ook redelijk eh.. vies voelt.
    Bedankt allemaal voor jullie steun.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    Ik ga binnenkort met de kindertelefoon praten hiervoor, kijken wat zij zeggen. Morgen ga ik naar de dokter voor mijn pols en neus, aangezien mijn neus ook redelijk eh.. vies voelt.
    Bedankt allemaal voor jullie steun.

    Ja je moet snel genoeg naar de dokter/politie gaan zodat die foto's kunnen maken en dan heb je ook bewijs dat het echt gebeurd is.

    sterkte


    Me so good.

    dat doe je gewoon niet idd ik zou naar de dokter gaan en het tegen iemand zeggen die er wat aan kan doen zoals de kindertelefoon

    In ieder geval naar de dokter denk ik zo.
    En ehm, nouja, misschien in ieder geval en eigenlijk zeker weten, met iemand er over praten, want wat ik hier lees is niet zo flex schat.


    Alleen maar tranen van geluk

    Courtesan schreef:
    Aangeven die handel en naar de dokter gaan met je pols. Je moet daar echt niet mee wachten, anders ontstaat er permanente schade waardoor je hem nooit meer normaal zal kunnen bewegen. En dit is huiselijk geweld, wat zo ver gaat als kindermishandeling. Je moet het aangeven, anders zal het alleen maar erger worden. Vooral aangezien het in jouw geval van twee personen komt.


    None but ourselves can free our minds.

    KAK schreef:
    Ik ga binnenkort met de kindertelefoon praten hiervoor, kijken wat zij zeggen. Morgen ga ik naar de dokter voor mijn pols en neus, aangezien mijn neus ook redelijk eh.. vies voelt.
    Bedankt allemaal voor jullie steun.

    Goed idee om te gaan praten. Je kan dacht ik ook gewoon anoniem blijven als je dat zelf wilt. Praten helpt, advies krijgen helpt ook.
    Ik zou ook foto's maken van wat er nu mis is met je. Kan altijd nog van pas komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Exercitus schreef:
    Naar de dokter en naar iemand gaan die je vertrouwd en hem haar dit alles vertellen. Dit is niet normaal,dit is gewoon mishandeling!
    Ik denk dat je misschien wel naar de politie moet.


    Ik zou toCH niet naar de politie gaan (WANT DAN HALEN ZE JE WEG BIJ JE OUDERS EN KRIJG JE VERSCHILLENDE PROBLEMEN THUIS EN OP SCHOOLL...) MAARJA DIT IS MIJN MENING....

    (in ieder geval sterkte..

    Ik zou in ieder geval eens informatie inwinnen over dit soort dingen bij kindertelefoon en/of politie, natuurlijk naar de dokter gaan en eventueel aangifte doen voor kindermishandeling. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit omet je niet zo door laten gaan.
    Het is niet normaal dat je zo wordt behandeld thuis!
    Thuis moet juist een fijne plek zijn, je moet hier echt wat aan gaan doen. Door middel van kindertelefoon, jeugdzorg, poltie, maatschappelijk werker iets!
    Beloof me dat je dit niet zo laat doorgaan!


    Don't dream your life, but live your dream!

    KAK schreef:
    (...)

    Dat kan niet, als ik het aangeef moet ik uit huis. Als ik uit huis moet, moet ik misschien wel naar de andere kant van het land en zie ik mijn vriendje nooit meer..


    Jeugdzorg werkt per provincie. In het ergste geval kom je aan de andere kant van de provincie terecht. Echt niet de andere kant van Nederland..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bel of mail hiernaar http://www.kjt.org/
    dat is het beste wat je er aan kan doen

    Je kunt inderdaad het best naar dokter gaan.
    Dat je niet meteen naar de politie wilt stappen snap ik best, maar ik zou er toch foto's van maken mocht je ooit bewijs nodig hebben. Dat kun je ook zelf doen, met je gsm ofzo.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!