• Ik wist geen titel te bedenken. :'D

    Anyway, ik wil zo graag van opleiding veranderen maar het mag niet van mijn moeder. Damn ik haat deze opleiding.


    --

    welke opleiding doe je nu dan?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    welke opleiding doe je nu dan?


    Detailhandel, mijn moeder wilt dat ik haar volg. ><
    Ik vind het echt niks aan, voor een bijbaantje is het wel leuk. Maar ik wil niet mijn hele leven in een winkel werken. 0__o


    --

    Zeg gewoon tegen dr dat het je eigen keuze is en niet die van haar. Dit slaat nergens op, je moet gewoon zelf kunnen kiezen wat je leuk vind.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Zeg gewoon tegen dr dat het je eigen keuze is en niet die van haar. Dit slaat nergens op, je moet gewoon zelf kunnen kiezen wat je leuk vind.


    Vind ik ook, en ik heb het gezegd, maar ze zei: Nee is nee, je gaat deze opleiding gewoon afmaken. Blabla ><


    --

    ik mag ook niet naar de toneelacademie in Maastricht, denk ik.
    Maar die snap ik nog:Y)

    Geen idee, ik zou haar toch echt gaan sméken


    Me so good.

    BAM schreef:
    (...)

    Detailhandel, mijn moeder wilt dat ik haar volg. ><
    Ik vind het echt niks aan, voor een bijbaantje is het wel leuk. Maar ik wil niet mijn hele leven in een winkel werken. 0__o


    Ja, oké.. Er is vast toch wel een manier waarop je, je moeder het duidelijk kan maken. Ze kan je niet dwingen om die opleiding te doen!
    Je moet iets doen wat bij jou past, jij moet er je hele leven mee werken namelijk!
    Succes!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    (...)

    Ja, oké.. Er is vast toch wel een manier waarop je, je moeder het duidelijk kan maken. Ze kan je niet dwingen om die opleiding te doen!
    Je moet iets doen wat bij jou past, jij moet er je hele leven mee werken namelijk!
    Succes!


    Ik heb het net dus weer geprobeerd, ze werd weer helemaal boos. ><

    Ik probeer het met alles duidelijk te maken maar dat mens luistert gewoon niet!

    Ik ben nu zo fucking pissig


    --

    Kun je het misschien niet aan je vader uitleggen, als je moeder niet luistert?


    Even a white rose has a black shadow.

    Discover schreef:
    Kun je het misschien niet aan je vader uitleggen, als je moeder niet luistert?


    Mijn vader zei dat hij mij uit huis zet als ik nog een keer iets zeg over de opleiding. -Maar dat meent hij niet, maar alsnog, ik dring niet tot ze door ><-

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:25 ]


    --

    Hee, Das balen.
    Miss kan je praten ja.
    Ik hoop voor je dat ze met je meegaat zegmaar.

    Kan je het anders ook niet met je vader erover hebben?

    Suc6(flower)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:28 ]

    BAM schreef:
    (...)

    Detailhandel, mijn moeder wilt dat ik haar volg. ><
    Ik vind het echt niks aan, voor een bijbaantje is het wel leuk. Maar ik wil niet mijn hele leven in een winkel werken. 0__o


    Mijn papa werkt heel zijn leven in een winkel.

    Anyway, als jij het niet wil, wil je niet. Punt.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    (...)

    Mijn papa werkt heel zijn leven in een winkel.

    Anyway, als jij het niet wil, wil je niet. Punt.


    Mijne ook. (:

    Maar ik wil het niet, en ik ben nog geen 18. Ik kan alleen van beroep veranderen met de toestemming van mijn ouders. Dan moet ik nog een heel jaar wachten. 0___o


    --